bugün
- true'nun çaylak olması16
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
dokuzuncu nesil yazar. troll çıkmaz inşallah.
Troll cikan yazar... Gelip basligima pisleyen ve utanmadan baska yazarlara kufreden 9. nesil yazardir...
troll olmayan dokuzuncu nesil yazar. kimseye küfretmemiştir, insan canlısıdır ama ayıları sevmiyordur, ayılar inine lütfen, nick altımı kirletmesinler!
(bkz: bard of hell/#17605080) Maalesef basin, humuket ve buyuk ihtimalle cevresi tarafindan yahudilere ve ozellikle israele karsi nefret ogretilmis yazar... onun ve onun gibilerin gozunde israel ve yahudiler kan emici bir yaratik, amaclari dunyanin suyunu kurutmak... Masum cocuklarin kaniyla besleniyorlar, istedikleri sey nilden firata olan topraklar...
Bu tarz sacma ve gulunc suclamalarla ilgili binlerce yazi yazdim, yazmaya da devam ediyorum... Maalesef nochi gibi cahil arkadaslarimiz zihinlerini gerceklere kapatarak, kendilerine ogretilen sacma dusuncelere sahiptir. Suc kesinlikle onun degildir, onu bu sekilde yetistiren toplumundur. Elinin altinda sahsim gibi bir kaynak varken bunu kullanmasini, kendini baska dusuncelere acmasini tavsiye ettigim yazardir...
Arguman sanatindan da maalesef bihaberdir. Bir kisiyle munazara yapildigi zaman her turlu terbiye korunur, cunku terbiyesizlik yapan munazara ve tartisilan konuyla ilgisiz sacma suclamalari olaya dahil etmektedir. Yok fuckbodylermis, fasist, terorist kalles kopeklermis, yok kendini komik veya zeki zannedip adonisli ayi gibi sarkastik yaklasimlarda bulunmakmis... Bunlar terbiyesizliktir... Burada yapilan kisileri bilgilendirmek degil kendi kendini baska dusuncelere kapatip ego tatmini yapmaktir...
Kendisine tavsiyemiz bu tarz soylemlerden kacinmasi, sayet bir ulkeyle veya bir sahisla ilgili bir iddiasi varsa bunu kanitlar araciligiyla aktarmasidir. Yoksa turkiyede oldugu gibi herkes sagdan soldan duydugu bilgileri savunmaya calisirsa gerceklere asla ulasamayiz. Kendisine ornegim (bkz: tüm medeni ülkelerin israil i haklı bulması/#17600633) yi okumasi. Kabul etmek durumunda degil, ancak bir cavbi varsa bunu sahsimin yaptigi gibi delillere dayandirarak yapmasi...
Bu tarz sacma ve gulunc suclamalarla ilgili binlerce yazi yazdim, yazmaya da devam ediyorum... Maalesef nochi gibi cahil arkadaslarimiz zihinlerini gerceklere kapatarak, kendilerine ogretilen sacma dusuncelere sahiptir. Suc kesinlikle onun degildir, onu bu sekilde yetistiren toplumundur. Elinin altinda sahsim gibi bir kaynak varken bunu kullanmasini, kendini baska dusuncelere acmasini tavsiye ettigim yazardir...
Arguman sanatindan da maalesef bihaberdir. Bir kisiyle munazara yapildigi zaman her turlu terbiye korunur, cunku terbiyesizlik yapan munazara ve tartisilan konuyla ilgisiz sacma suclamalari olaya dahil etmektedir. Yok fuckbodylermis, fasist, terorist kalles kopeklermis, yok kendini komik veya zeki zannedip adonisli ayi gibi sarkastik yaklasimlarda bulunmakmis... Bunlar terbiyesizliktir... Burada yapilan kisileri bilgilendirmek degil kendi kendini baska dusuncelere kapatip ego tatmini yapmaktir...
Kendisine tavsiyemiz bu tarz soylemlerden kacinmasi, sayet bir ulkeyle veya bir sahisla ilgili bir iddiasi varsa bunu kanitlar araciligiyla aktarmasidir. Yoksa turkiyede oldugu gibi herkes sagdan soldan duydugu bilgileri savunmaya calisirsa gerceklere asla ulasamayiz. Kendisine ornegim (bkz: tüm medeni ülkelerin israil i haklı bulması/#17600633) yi okumasi. Kabul etmek durumunda degil, ancak bir cavbi varsa bunu sahsimin yaptigi gibi delillere dayandirarak yapmasi...
Tanımadan hakkında atıp tutmuş yazar. Hayırdır ?
yazarın dibidir. hoş gelmiş sefa getirmiş.
hoş gelmiş dokuzuncu nesil yazar, kim bilir kimin feyki
uza la uza.
(bkz: hoşgelmiş yeni nesil yazar kim bilir kimin feyki)
uza la uza.
(bkz: hoşgelmiş yeni nesil yazar kim bilir kimin feyki)
9. nesil yazar hoşgelmiştir.
(bkz: serefsizimbenimaklimagelmisti/#17826262).
sürekli çaylak olduğumu bilecek kadar beni takip eden bir 9. nesil, harbi la kimin feyki acep. *
o bu değil de nickaltıma bunca zamandır entry girilir yani ilk defa bu kadar kızıyor ve rencide oluyorum, resmen rezil etti beni yiaaa, ayarı verdin. * bi kere tespitler mükemmel, kız düşürmeye geldiğimi ilk kez tespit eden yazar, ben tebrik ettim kendisini bu tespitinden ötürü, adam zeki, iyi gözlemci abi böyle yazarlara ihtiyacı var sözlüğün. *
--spoiler--
yok la ne alakası var.
--spoiler--
yok la ne alakası var demicem olum. * hatun düşürmeye geldim zaten, dediler uludağ sözlükte kızlar teklif ediyomuş uça uça geldim, baya da düşürdüm ha patır patır düşüyolar. * sen kız düşürmeyi düşünmedin mi olm? hormonların çalışmıyomu la? heee dicen şimdi ben sözlük dışında düşürüyom ben de sana hasssssiktir derim, sözlük dışında bende düşürüyom burdan düşürmek meziyet. * kıyısından köşesinden kezbanı geç sen bile versen döşerim aga, hiç şakam olmaz. *
gerçekten beni en çok rencide eden yazar sen oldun, ağlamaktan göz pınarlarım kurudu, yazdığın entrylerden sonra sözlükten silinmeyi bile düşündüm.
https://galeri.uludagsozluk.com/g/nohci/ * *
sürekli çaylak olduğumu bilecek kadar beni takip eden bir 9. nesil, harbi la kimin feyki acep. *
o bu değil de nickaltıma bunca zamandır entry girilir yani ilk defa bu kadar kızıyor ve rencide oluyorum, resmen rezil etti beni yiaaa, ayarı verdin. * bi kere tespitler mükemmel, kız düşürmeye geldiğimi ilk kez tespit eden yazar, ben tebrik ettim kendisini bu tespitinden ötürü, adam zeki, iyi gözlemci abi böyle yazarlara ihtiyacı var sözlüğün. *
--spoiler--
yok la ne alakası var.
--spoiler--
yok la ne alakası var demicem olum. * hatun düşürmeye geldim zaten, dediler uludağ sözlükte kızlar teklif ediyomuş uça uça geldim, baya da düşürdüm ha patır patır düşüyolar. * sen kız düşürmeyi düşünmedin mi olm? hormonların çalışmıyomu la? heee dicen şimdi ben sözlük dışında düşürüyom ben de sana hasssssiktir derim, sözlük dışında bende düşürüyom burdan düşürmek meziyet. * kıyısından köşesinden kezbanı geç sen bile versen döşerim aga, hiç şakam olmaz. *
gerçekten beni en çok rencide eden yazar sen oldun, ağlamaktan göz pınarlarım kurudu, yazdığın entrylerden sonra sözlükten silinmeyi bile düşündüm.
https://galeri.uludagsozluk.com/g/nohci/ * *
herkese sevgilerini sunan yazar.
gelin canlar bir olalım. *
neyse gençler takılın siz, bir ara cevap veririz.
gelin canlar bir olalım. *
neyse gençler takılın siz, bir ara cevap veririz.
.rar uzatılı dosyalarla paylaştığım ,ihtisas alanım olan konunun vazgeçilmez unsurlarından olan, yazın sıcak,kışın yağmurlu havalarda olgunlaşan, karadeniz insanının çay,fındık,mısır ve balıkçılık gibi tarımsal uğraşları dışında kalan başka bir uğraşın konusu olan yazar...
(#17846360)
maximum 3 kelimelik sığ bir terminolojiyle türkiye halkları ve kültürleri hakkında 0-6 yaş aralığının ilgisini çekebilecek irdeleme ve tahlillerini, kreşlerdeki internet saatlerinde takip eden çocuklar olduğu konusunda duyumlar aldığımıda eklemek istediğim iktidar aromalı lolipoplara ilgisi olan yazar...
(#17846360)
maximum 3 kelimelik sığ bir terminolojiyle türkiye halkları ve kültürleri hakkında 0-6 yaş aralığının ilgisini çekebilecek irdeleme ve tahlillerini, kreşlerdeki internet saatlerinde takip eden çocuklar olduğu konusunda duyumlar aldığımıda eklemek istediğim iktidar aromalı lolipoplara ilgisi olan yazar...
rar uzantılı dosyalarını siktiklerimin nick altından siktir olup gitmesini isteyen yazar. işlerine gelmeyenler yazılınca içlerine kurt düşen orospu çocukları sağa sola bok atacağına kendi boklu geçmişlerine bakacak en evvel.
at gözlüğ takmış, at kafalarına laf anlatmak da zor oluyor maalesef.
terminolojisini siktiğimin andavalları sizi!
adam olan nick altına yazılanları sildirmez, ben ağzına bir şeyler verdirmiştim yazılarımda yukarıdaki vatandaşın.
alevi başlığında hoşuna gitmeyen götlerine batan gerçekleri görünce ne yaptınız? mod amcalarınıza mı yalvardınız?
cinsini siktiğim ilkesizleri sizi.
at gözlüğ takmış, at kafalarına laf anlatmak da zor oluyor maalesef.
terminolojisini siktiğimin andavalları sizi!
adam olan nick altına yazılanları sildirmez, ben ağzına bir şeyler verdirmiştim yazılarımda yukarıdaki vatandaşın.
alevi başlığında hoşuna gitmeyen götlerine batan gerçekleri görünce ne yaptınız? mod amcalarınıza mı yalvardınız?
cinsini siktiğim ilkesizleri sizi.
aralarından birini gördüğüm zaman ''hayat bunlara güzel...''dediğim çapsızlar populasyonunda mareşalliğe kadar yükselmiş, kartuşunda sadece siyah renk taşıyan jetonlu yazıcı... durun agalar''hayat bunlara güzel ''dememe kızmayın, haklı gerekçelerim var; harbiden hayat bunlara güzel, yaşları itibariyle sahip oldukları gri hücre yetersizliği sonucunda nöronlarının algısal iç tepilerinin desibelinin yerlerde sürünmesinden dolayı bu tipitipler cümlelerinde ve ortaya attıkları tezlerde tutarlı olmak zorunluluğu taşımazlar, bir nevi ahlaklı ve tutarlı düşünsel ehliyetleri yoktur. kurdukları cümlelerdeki özne-yüklem uyuşmazlığının çıktığı irtifalar gözle görünebilecek bir mesafede değildir, siyah dediklerine, 3 sn sonra beyaz dediklerinde kimse bunları yadırgamaz, tarihin, felsefenin ırzına geçerler, ortaya attıkları tezleri tek bir olgu ile destekleyemezler, ne kadar çok küfür edip çirkefleşirsem belki haklı çıkarım şeklinde eziklik tipolojisini benimserler, görmedikleri tanımadıkları insanlara posta koyarlar, hayatlarındaki tek sosyal aktiviteleri cam çeper arkasından iktidar yalakalığı yapıp, bu topraklarda yaşayan farklı kültürlere işkembe-i kübra ürünü can çekişen tezler yardırmaktır...
uludagsözlüğün, bu gibi prototipe sahip yazarları bünyesine kabul edip barındırması bir bug olarak algılansada, bu son derece insani bir tavır, böyle yazarlar her platformda olmalı ki, insanlar doğanın herkese eşit davranmadığını ve doğanın böylesi yaratımlarınında olduğunu görsün... ama elbette evlerden uzak olsun...temennisinide içten içe söylemek gerekiyor.
tolstoy amcanında dediği gibi''ahmakların sırtlarını dayadıkları tek lugat küfürdür''.
uludagsözlüğün, bu gibi prototipe sahip yazarları bünyesine kabul edip barındırması bir bug olarak algılansada, bu son derece insani bir tavır, böyle yazarlar her platformda olmalı ki, insanlar doğanın herkese eşit davranmadığını ve doğanın böylesi yaratımlarınında olduğunu görsün... ama elbette evlerden uzak olsun...temennisinide içten içe söylemek gerekiyor.
tolstoy amcanında dediği gibi''ahmakların sırtlarını dayadıkları tek lugat küfürdür''.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar