bugün
- kemalist dünya14
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- allah7
- cemevinde hain kemal sloganları8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması3
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- arda güler4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- demet evgar10
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- yazarların imza parfümleri14
"neden hiç oscarımız yok, baba bize niye bir heykelcik dahi getiremiyorsun," diye hayıflanan ülke sinemasının dahi bence görmezden gelemeyecegi bir hayat hikayesine sahip bestecidir..
gerçi degil burda entry döşemek çarçaf çarşaf ortalıkta reklamını yapsan bu adamın yine hikayesinden film yapmayı bir kişi akıl edemeyecektir..
kötü bir yerde, haticenin hüzünleri sattım şarkısında tanıştım kendisinin varlıgıyla..
hatice bacım şarkıya giriş yaptı " dedim olamaz bu çok güzel bir şarkı hatice nasıl böyle bir şarkıyı alabilmiş " baktım söz müzige kim diye, nicolas joy diye biri, sırp şimdilerde müslüman srebrenitsa katliami magduru..
kim bu nicolas yav diye hayıflandım, sözü için aynı şeyi söyliyemem belki de müzigi bu kadar müthiş olabilecek bir şeyi bir türk yapamazdı zaten dedim içimden ama nicolas joy olup bu denli türkçe falan ne alaka dedim..
srebrenitsa katliamından kaçmış abim, anlattıklarını göz önüne getirmek çok zor. belki bu yüzden film olmakta zorluk çekilebilir hayat hikayesini sinemaya aktarmak.
şöyle diyor joy reyis, " tırnagından çocugunu arayan anne vardı"
bakın bunu duyupta üzülmeyecek tüyleri diken diken olmayacak insan yoktur.. annenin elinde bir tırnak çocugum nerde diye arıyor.. allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın, hani tarif edemezsin.. film konusu yapsan bu sahneyi anca 1 yılda falan tamamlarsın, dayanamazsın..
neyse işte nicolas joy, türk ordusunun kararlılıgı sayesinde kurtarılıyor, ülkeye getirliyor, fakat joy tedirgin bunlar da bize bir şey yapabilir, ne zaman yapacaklar, niye yapmıyorlar acaba diye düşünüyor..
fakat bu sefer gelenlerin kurtarıcı oldugunu anlıyor..
ailesi katliamda öldürülüyor..
kendisi de türkiye'de bir aileye evlatlık veriliyor..
pek ailede evlatlık oldugu için fazla sevilmiyor ama o bunu dert etmiyor ve de eleştirmiyor şükür ediyor.
sonradan müslüman oluyor abimiz..
baktım twitterina, bir türkten daha koyu türk gibi sloganlar atıyor. ülkesine sahip çıkıyor..
ama bir allahın kulu da çıkıp adama sahip çıkmıyor, gerekirse izlenmesin diyip hayatını film yapmıyor..
yahu daha ne bekliyorsunuz, tırnagından çocugunu arayan anneyi kısa film tadında 10 dakika süreli olmak kaydıyla betimleyin yeter..
fazlasına gerek bile yok..
söz konusu röpörtaj:
http://www.haberturk.com/...8321-once-annemi-vurdular
gerçi degil burda entry döşemek çarçaf çarşaf ortalıkta reklamını yapsan bu adamın yine hikayesinden film yapmayı bir kişi akıl edemeyecektir..
kötü bir yerde, haticenin hüzünleri sattım şarkısında tanıştım kendisinin varlıgıyla..
hatice bacım şarkıya giriş yaptı " dedim olamaz bu çok güzel bir şarkı hatice nasıl böyle bir şarkıyı alabilmiş " baktım söz müzige kim diye, nicolas joy diye biri, sırp şimdilerde müslüman srebrenitsa katliami magduru..
kim bu nicolas yav diye hayıflandım, sözü için aynı şeyi söyliyemem belki de müzigi bu kadar müthiş olabilecek bir şeyi bir türk yapamazdı zaten dedim içimden ama nicolas joy olup bu denli türkçe falan ne alaka dedim..
srebrenitsa katliamından kaçmış abim, anlattıklarını göz önüne getirmek çok zor. belki bu yüzden film olmakta zorluk çekilebilir hayat hikayesini sinemaya aktarmak.
şöyle diyor joy reyis, " tırnagından çocugunu arayan anne vardı"
bakın bunu duyupta üzülmeyecek tüyleri diken diken olmayacak insan yoktur.. annenin elinde bir tırnak çocugum nerde diye arıyor.. allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın, hani tarif edemezsin.. film konusu yapsan bu sahneyi anca 1 yılda falan tamamlarsın, dayanamazsın..
neyse işte nicolas joy, türk ordusunun kararlılıgı sayesinde kurtarılıyor, ülkeye getirliyor, fakat joy tedirgin bunlar da bize bir şey yapabilir, ne zaman yapacaklar, niye yapmıyorlar acaba diye düşünüyor..
fakat bu sefer gelenlerin kurtarıcı oldugunu anlıyor..
ailesi katliamda öldürülüyor..
kendisi de türkiye'de bir aileye evlatlık veriliyor..
pek ailede evlatlık oldugu için fazla sevilmiyor ama o bunu dert etmiyor ve de eleştirmiyor şükür ediyor.
sonradan müslüman oluyor abimiz..
baktım twitterina, bir türkten daha koyu türk gibi sloganlar atıyor. ülkesine sahip çıkıyor..
ama bir allahın kulu da çıkıp adama sahip çıkmıyor, gerekirse izlenmesin diyip hayatını film yapmıyor..
yahu daha ne bekliyorsunuz, tırnagından çocugunu arayan anneyi kısa film tadında 10 dakika süreli olmak kaydıyla betimleyin yeter..
fazlasına gerek bile yok..
söz konusu röpörtaj:
http://www.haberturk.com/...8321-once-annemi-vurdular
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar