bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- kemalistlerin sanki biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- birader yazar olmak13
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- amerika birleşik devletleri7
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- türkiye9
- seri gizli artı oy veren melek3
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- 26 haziran 20264
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- egay sucukcu birader2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
"neden hiç oscarımız yok, baba bize niye bir heykelcik dahi getiremiyorsun," diye hayıflanan ülke sinemasının dahi bence görmezden gelemeyecegi bir hayat hikayesine sahip bestecidir..
gerçi degil burda entry döşemek çarçaf çarşaf ortalıkta reklamını yapsan bu adamın yine hikayesinden film yapmayı bir kişi akıl edemeyecektir..
kötü bir yerde, haticenin hüzünleri sattım şarkısında tanıştım kendisinin varlıgıyla..
hatice bacım şarkıya giriş yaptı " dedim olamaz bu çok güzel bir şarkı hatice nasıl böyle bir şarkıyı alabilmiş " baktım söz müzige kim diye, nicolas joy diye biri, sırp şimdilerde müslüman srebrenitsa katliami magduru..
kim bu nicolas yav diye hayıflandım, sözü için aynı şeyi söyliyemem belki de müzigi bu kadar müthiş olabilecek bir şeyi bir türk yapamazdı zaten dedim içimden ama nicolas joy olup bu denli türkçe falan ne alaka dedim..
srebrenitsa katliamından kaçmış abim, anlattıklarını göz önüne getirmek çok zor. belki bu yüzden film olmakta zorluk çekilebilir hayat hikayesini sinemaya aktarmak.
şöyle diyor joy reyis, " tırnagından çocugunu arayan anne vardı"
bakın bunu duyupta üzülmeyecek tüyleri diken diken olmayacak insan yoktur.. annenin elinde bir tırnak çocugum nerde diye arıyor.. allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın, hani tarif edemezsin.. film konusu yapsan bu sahneyi anca 1 yılda falan tamamlarsın, dayanamazsın..
neyse işte nicolas joy, türk ordusunun kararlılıgı sayesinde kurtarılıyor, ülkeye getirliyor, fakat joy tedirgin bunlar da bize bir şey yapabilir, ne zaman yapacaklar, niye yapmıyorlar acaba diye düşünüyor..
fakat bu sefer gelenlerin kurtarıcı oldugunu anlıyor..
ailesi katliamda öldürülüyor..
kendisi de türkiye'de bir aileye evlatlık veriliyor..
pek ailede evlatlık oldugu için fazla sevilmiyor ama o bunu dert etmiyor ve de eleştirmiyor şükür ediyor.
sonradan müslüman oluyor abimiz..
baktım twitterina, bir türkten daha koyu türk gibi sloganlar atıyor. ülkesine sahip çıkıyor..
ama bir allahın kulu da çıkıp adama sahip çıkmıyor, gerekirse izlenmesin diyip hayatını film yapmıyor..
yahu daha ne bekliyorsunuz, tırnagından çocugunu arayan anneyi kısa film tadında 10 dakika süreli olmak kaydıyla betimleyin yeter..
fazlasına gerek bile yok..
söz konusu röpörtaj:
http://www.haberturk.com/...8321-once-annemi-vurdular
gerçi degil burda entry döşemek çarçaf çarşaf ortalıkta reklamını yapsan bu adamın yine hikayesinden film yapmayı bir kişi akıl edemeyecektir..
kötü bir yerde, haticenin hüzünleri sattım şarkısında tanıştım kendisinin varlıgıyla..
hatice bacım şarkıya giriş yaptı " dedim olamaz bu çok güzel bir şarkı hatice nasıl böyle bir şarkıyı alabilmiş " baktım söz müzige kim diye, nicolas joy diye biri, sırp şimdilerde müslüman srebrenitsa katliami magduru..
kim bu nicolas yav diye hayıflandım, sözü için aynı şeyi söyliyemem belki de müzigi bu kadar müthiş olabilecek bir şeyi bir türk yapamazdı zaten dedim içimden ama nicolas joy olup bu denli türkçe falan ne alaka dedim..
srebrenitsa katliamından kaçmış abim, anlattıklarını göz önüne getirmek çok zor. belki bu yüzden film olmakta zorluk çekilebilir hayat hikayesini sinemaya aktarmak.
şöyle diyor joy reyis, " tırnagından çocugunu arayan anne vardı"
bakın bunu duyupta üzülmeyecek tüyleri diken diken olmayacak insan yoktur.. annenin elinde bir tırnak çocugum nerde diye arıyor.. allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın, hani tarif edemezsin.. film konusu yapsan bu sahneyi anca 1 yılda falan tamamlarsın, dayanamazsın..
neyse işte nicolas joy, türk ordusunun kararlılıgı sayesinde kurtarılıyor, ülkeye getirliyor, fakat joy tedirgin bunlar da bize bir şey yapabilir, ne zaman yapacaklar, niye yapmıyorlar acaba diye düşünüyor..
fakat bu sefer gelenlerin kurtarıcı oldugunu anlıyor..
ailesi katliamda öldürülüyor..
kendisi de türkiye'de bir aileye evlatlık veriliyor..
pek ailede evlatlık oldugu için fazla sevilmiyor ama o bunu dert etmiyor ve de eleştirmiyor şükür ediyor.
sonradan müslüman oluyor abimiz..
baktım twitterina, bir türkten daha koyu türk gibi sloganlar atıyor. ülkesine sahip çıkıyor..
ama bir allahın kulu da çıkıp adama sahip çıkmıyor, gerekirse izlenmesin diyip hayatını film yapmıyor..
yahu daha ne bekliyorsunuz, tırnagından çocugunu arayan anneyi kısa film tadında 10 dakika süreli olmak kaydıyla betimleyin yeter..
fazlasına gerek bile yok..
söz konusu röpörtaj:
http://www.haberturk.com/...8321-once-annemi-vurdular
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar