bugün
- kemalist dünya3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- allah4
- kemalistler8
- arda güler2
- aşure3
- en son ne aldınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınların yanlış yapması3
yunanca'da ölmüş, ölü ve ölü ruhlar anlamı taşımaktadır. nekroi olarak da geçmektedir.
beni yanlış anlamış sözlük yazarıdır. hoşgelmiştir yinede.
adanali yada adanada oturdugunu dusundugum yazar.
doğrudur adanadayımdır,adanalıyımdır.
(#11328917) başı açık olupta vucut hatlarını göstermeyen bayan öğrencilerde var aynen başı açık olup mini etek giyen bayanlar gibi.
onlar nasıl özgürse başı kapalı olup vucudunu gösterende göstermeyende özgürdür.
işte sizin özgürlük anlayışınız sadece kendi istediğinize göre olanlara vardır.
onlar nasıl özgürse başı kapalı olup vucudunu gösterende göstermeyende özgürdür.
işte sizin özgürlük anlayışınız sadece kendi istediğinize göre olanlara vardır.
warcraft karakteri. ejderhanın günü romaninin antagonistlerinden.
(bkz: nekros skullcrusher)
(bkz: nekros skullcrusher)
#11371207 bu entrysiyle aynı görüşe sahip olduğum bir yazardır. eksik olmasınlar.
(#11388023)
karşıma çıksa döverim ben bunu sözlük. hem de öyle böyle değil.
karşıma çıksa döverim ben bunu sözlük. hem de öyle böyle değil.
8. nesil çaylak.
gelirken sigara ve ekmek al, eheh.
gelirken sigara ve ekmek al, eheh.
(#14241792) sevmediğim nadir adanademirsporlulardandır. kendinden farklı konuşan herkesi cemaatçi diye yaftalamayı marifet sanan zümrenin adamıdır.
ikimizde onu çok seviyoruz. *
sevdiği tarafından siklenmemekte olan yazar. bir omuza ihtiyacı var.
açıp tarhine baktığında ülkenin en fazla resmi kupa kazanmış takımının kim olduğunu görürsün yavrum.ıvır zıvır takımların mücadele ettiği adı bile artık tedavülden kalkmış kupayla tarih yazılmıyor.siz daima 2.olmaya 2.kalmaya mahkumsunuz.ve tabi fenerbahçenin karşısındaki rakip kimse onun renklerine bürünmeyede devam edeceksiniz.yani bukalemunluktan kurtuluşunuz yok.kaderiniz bu.
10 senede bir man. united , valencia gibi ş. liginin gediklisi takımlar avrupa ligine düştü diye avrupa ligini pohpohlamaya çalışan gülünç insan.
küçük bir anektot: final öncesi basın toplantısında arsenalli henry finale yükselmeleriyle ilgili soruya ş. liginde devam etmeyi isterdik demiştir.
küçük bir anektot: final öncesi basın toplantısında arsenalli henry finale yükselmeleriyle ilgili soruya ş. liginde devam etmeyi isterdik demiştir.
programlanmamış hücre ölümü. inflamasyonla sonuçlanır.
(#22509270)
eğer eksi verene zottirik diyecekse entry girmesin.
ha eğer ki bize neyse oğlunun isminden, yine entry girmesin.
verdim eksini güzel kardeşim.
eğer eksi verene zottirik diyecekse entry girmesin.
ha eğer ki bize neyse oğlunun isminden, yine entry girmesin.
verdim eksini güzel kardeşim.
boşa koydum dolmadı, doluya koydum almadı yazarı.
hayır yani sözlüğe girenler de ord. prof hepsi di mi güzel kardeşim.
hem efendilikle artı arasındaki bağ ?
hayır yani sözlüğe girenler de ord. prof hepsi di mi güzel kardeşim.
hem efendilikle artı arasındaki bağ ?
(#29316353) adam biliyor da yazıyor, eksilemişler cidden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar