bugün
- dünya5
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- coğrafya2
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- iveco daily3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- gülüm diyen kız10
- aşk her şeyi affeder mi4
- haiti4
- fas4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney12
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- otokar sultan2
- kuzenin içine boşalmak14
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kadınlar başımızın tacıdır2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 20262
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
hoş gelmiş çıtır yazar, inşallah kızdır.
hayatta bir insanın "kendisi" için yapabileceği en iyi şey nedir sorusuna "sorgulama", "tüm hadiselere ve ortadaki resim'e "geniş" açıdan bakmak sözünü akıllara getirmiş yazardır.
öyleyse, serpilsin burada bu yiğitler, hak ve hakkın sözü haykırılsın hezeyan bedenlerin üzerlerine.
(#22660396)
öyleyse, serpilsin burada bu yiğitler, hak ve hakkın sözü haykırılsın hezeyan bedenlerin üzerlerine.
(#22660396)
(#22660822)
nihayet ortak bir düşünceye sahip olabildiğim yazar.
kendisine de msj attım bu konuda, kürtçe dedikleri konuşma biçimini konuşmaya çalışırlarken eksik kalan bölümleri türkçeyle tamamlamaya çalışmalarına çok gülüyorum.
bu gözler anne ile oğlunun bile kürtçe olarak anlaşamadıklarını gördü, bunun nesi dil? neresi dil?
istediğiniz kadar ıkının, zorlayın kendinizi, kürtçe bir dil değildir. gramer yapısı olmadığı için dil bilimciler arasında asla bir dil olarak kabul görmez.
nihayet ortak bir düşünceye sahip olabildiğim yazar.
kendisine de msj attım bu konuda, kürtçe dedikleri konuşma biçimini konuşmaya çalışırlarken eksik kalan bölümleri türkçeyle tamamlamaya çalışmalarına çok gülüyorum.
bu gözler anne ile oğlunun bile kürtçe olarak anlaşamadıklarını gördü, bunun nesi dil? neresi dil?
istediğiniz kadar ıkının, zorlayın kendinizi, kürtçe bir dil değildir. gramer yapısı olmadığı için dil bilimciler arasında asla bir dil olarak kabul görmez.
annesi hayatı boyunca evde takılmış sonra bakmış ki ben garip kalacam evleneyip demiş.
(bkz: yazık la kimin çocuğuysa)
(bkz: yazık la kimin çocuğuysa)
kendisinin milletin bacak arasına karıştığı bir esprisini değiştirdim.
kızlara resmen orospu diyordu ''garip'' kelimesiyle.
ben de annesi hakkında ''evde takılıp (yani evkızı olarak kalıp.'' evlenmesi yazmıştım bu hakaret de3ğildi ama kendisinin bakire olmayan kızlara orospu demesi yanlış bence.
Kendisi nick altıma kadınmıdır kız mıdır bilemem yazmış sonra ana bacıdan dem vurmuş.
Kwndisi milletin bacak arasına dilediği gibi karışma hakkını görüyor ama "aynısını annene yapsalar hoşuna gidermi?" tarzı bir sorua sinirden kuduruyor.
Sanane lan milletin bekaretinden senin haddine mi ksdın mıyım kız mıyım sen dua et benim merhametime kaldın kocam nick altıma yazdığı entryi gördü ve direk adres istiycekti allahım ne yobaz insanlar var.
kızlara resmen orospu diyordu ''garip'' kelimesiyle.
ben de annesi hakkında ''evde takılıp (yani evkızı olarak kalıp.'' evlenmesi yazmıştım bu hakaret de3ğildi ama kendisinin bakire olmayan kızlara orospu demesi yanlış bence.
Kendisi nick altıma kadınmıdır kız mıdır bilemem yazmış sonra ana bacıdan dem vurmuş.
Kwndisi milletin bacak arasına dilediği gibi karışma hakkını görüyor ama "aynısını annene yapsalar hoşuna gidermi?" tarzı bir sorua sinirden kuduruyor.
Sanane lan milletin bekaretinden senin haddine mi ksdın mıyım kız mıyım sen dua et benim merhametime kaldın kocam nick altıma yazdığı entryi gördü ve direk adres istiycekti allahım ne yobaz insanlar var.
(#22778895)
(#22835394)
(#22842078)
''yaptıgı tespitten dolayı kocaman bir tebrigi hak eden yazar. yok öyle hayatın boyunca garip garip takılacan baktın evde kalıyorsun aman ben bir degişiverim.''
sanane lan milletin bacak arasından? dediğim ve esprisine:
''annesi hayatı boyunca evde takılmış sonra bakmış ki ben garip kalacam evleneyip demiş.
(bkz: yazık la kimin çocuğuysa)''
yazdım. nick altıma ''kadın mıdır kız mıdır bilemem.'' yazmış ciddi ciddi.
başbakana bile bu söz yüzünden dava açılmıştı. kendisi benim bacak aramın çetelesini rahatlıkla tutabiliyor, cinsiyetçilik yapabiliyor ama annesi hakkında hiçbişey söylemeden ana bacı karıştırma diyor aklına gelmiyor mu benim birilerinin annesi ya da bacısı olabileceğim.
işte bu sebeptendir ki, bunu hukuk yoluyla halletmeye karar verdim.
derdini mahkemede anlatsın bakalım.
(#22835394)
(#22842078)
''yaptıgı tespitten dolayı kocaman bir tebrigi hak eden yazar. yok öyle hayatın boyunca garip garip takılacan baktın evde kalıyorsun aman ben bir degişiverim.''
sanane lan milletin bacak arasından? dediğim ve esprisine:
''annesi hayatı boyunca evde takılmış sonra bakmış ki ben garip kalacam evleneyip demiş.
(bkz: yazık la kimin çocuğuysa)''
yazdım. nick altıma ''kadın mıdır kız mıdır bilemem.'' yazmış ciddi ciddi.
başbakana bile bu söz yüzünden dava açılmıştı. kendisi benim bacak aramın çetelesini rahatlıkla tutabiliyor, cinsiyetçilik yapabiliyor ama annesi hakkında hiçbişey söylemeden ana bacı karıştırma diyor aklına gelmiyor mu benim birilerinin annesi ya da bacısı olabileceğim.
işte bu sebeptendir ki, bunu hukuk yoluyla halletmeye karar verdim.
derdini mahkemede anlatsın bakalım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar