bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
yeni sürümlerini bir hevesle deneyip sonra tekrardan 3.6.x sürümlerine geri döndüğüm tarayıcı. nedense yeni sürümlerinde ayarlarımı geri yükledikten sonra bir hantallık, sekmeler arasında geçişte takılmalar vb. abukluklar olmakta.
3.6.x sürümüne olan desteği sonlandırılacaklarmış;
https://blog.mozilla.com/...-firefox-support-changes/
https://blog.mozilla.com/...-firefox-support-changes/
sürekli hata veriyo diye ve ilk bastığın zaman hemen açılmıyor diye kullanmadığım tarayıcıdır.
2004 yılı başlarından bu yana her daim kullandığım tarayıcı. lakin bırakma vakti gelmiştir sanıyorum. sanki call of duty oynuyoruz mübarek o ne biçim ram tüketmektir arkadaş. ayrıca hız ve konforda eskisi gibi iyi değildir.
google chrome hız konusunda gayet iyi, fakat firefoxta mutlaka kullandığım eklentilerinin karşılığını orada bulamadım, belki vardır ama ben bulamadım. biraz da alışma meselesi sanırsam, firefoxta açtık gözümüzü ondan olsa gerek.
google chrome hız konusunda gayet iyi, fakat firefoxta mutlaka kullandığım eklentilerinin karşılığını orada bulamadım, belki vardır ama ben bulamadım. biraz da alışma meselesi sanırsam, firefoxta açtık gözümüzü ondan olsa gerek.
başka browser kullandığımda ihanet ediyormuşum gibi hissettiğim, artık içli dışlı olduğumuz browser. yeni görünümüyle chrome'a da benzemektedir.
kod yazarken firebug eklentisi oldukça faydalıdır.
yavaşlığıyla ve sebepsiz takılmalarıyla saç baş yolduran. kendisini google chrome'un güvensizliğiyle değişmek istemiyorsanız;
(bkz: pale moon)
(bkz: pale moon)
nedendir bilmem açtığımda
"Firefox pencerelerinizi ve sekmelerinizi kurtarma konusunda sorun yaşıyor. Bu da genelde daha yeni açılan bir sayfadan kaynaklanır."
diye hata verip naptıysam açılmayan açıldığı zaman da donan program.. chrome dan şaşmamak gerek sanırım..
"Firefox pencerelerinizi ve sekmelerinizi kurtarma konusunda sorun yaşıyor. Bu da genelde daha yeni açılan bir sayfadan kaynaklanır."
diye hata verip naptıysam açılmayan açıldığı zaman da donan program.. chrome dan şaşmamak gerek sanırım..
gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra kullandığım FF8 in F22 Raptor'a dönüşmesine şahit oldum.
kullanmasını bilene uçak gibidir.
about:config ayarları
network.http.pipelining;true
network.http.pipelining.maxrequests;8 (Çoğu site bu kısmı abartır, TR şartlarında 8 den fazlası yavaşlamaya sebep olur)
network.http.proxy.pipelining;true
webgl.force-enabled;true (webgl kullanmayan sitelerde bile bunu kullanıma zorlar.. CPU yerine GPU ya yüklenir. Çok kasıyor diyenlere...)
webgl.prefer-native-gl;true (normalde false dır, true yapın webgl yerine opengl kullansın)
browser.cache.disk.enable;true (Çoğu site bunu kapatmayı önerir. Asla kapamayın, tüm resim, video vs. gibi dosyalar bunun sayesinde diskte tutulur. tarayıcıyı kapatıp açtığımızda daha evvel girdiğimiz siteler çok daha hızlı gelir.)
browser.cache.disk.capacity;1048576
browser.cache.disk.smart_size.first_run;false
browser.cache.memory.enable;true (Bu normalde yoktur ekleyin. Tarayıcı açıkken daha evel girilen yerler çok daha hızlı yüklenir.)
browser.cache.memory.capacity;128000
browser.display.show_image_placeholders;false
browser.download.manager.scanWhenDone;false
browser.download.manager.showAlertOnComplete;false
browser.tabs.animate;false
image.cache.size;10000000
Bunları yapın, bakın bakalım nasıl olacak. Gözden kaçırdıklarım olabilir, yarın ekleme yaparım.
Eklemeler;
content.notify.backoffcount;5
ui.submenuDelay;0
content.interrupt.parsing;true
content.max.tokenizing.time;2250000
content.notify.interval;750000
content.notify.ontimer;true
content.switch.threshold;750000
nglayout.initialpaint.delay;0
network.http.max-persistent-connections-per-proxy;16
network.http.max-persistent-connections-per-server;8
Yeniler 05.03.2012
Bunları ekliyorsunuz.
network.dnsCacheEntries : 32
network.dnsCacheExpiration : 60
Bunları değiştiryorsunuz
network.http.max-connections;256-65536 (arası deneyrek kendiniz için en iyi ayarı bulun.) Bu ve alttaki değeri çok fazla yaparsanız server tarafından ban yiyebilirsiniz dikkat edin.
network.http.max-connections-per-server;15 (çok yüksek tutmayın, deneyerek kendinize göre ayarlayın.)
Bu ayarları yapın, daha sonra kendi kendinize biz neyi kullanmışık bunca zaman diyeceksiniz..
Bilmeyenler için, hareketli giflerin olduğu sayfalarda tarayıcınız ağırlaşıyor ise ESC tuşuna bir kere basmanız yeterli.
Daha evvel vermiştim gerçi ama, eklentileri yeni versiyonlar ile çalışmayanlar;
https://addons.mozilla.or...on-compatibility-reporter
Bu eklentiyi kursunlar, daha evvel kullandıkları eklentilerin %99 ı çalışacaktır. Ancak bazı dış kaynaklı eklentiler çalışmayabilir (Örneğin IDM)
Youtube den istediğiniz formatta Video veya Video daki müziği indirmek için;
https://addons.mozilla.or...outube-video-downl-10137/
Bu eklentiyi kurun, YT sayfasına girdiğinizde videonun altına Download button'unun eklendiğini göreceksiniz. IDM den kat kat iyidir. Resim aşağıdadır.
kaynak : http://forum.donanimhaber.com/m_53183389/tm.htm
kullanmasını bilene uçak gibidir.
about:config ayarları
network.http.pipelining;true
network.http.pipelining.maxrequests;8 (Çoğu site bu kısmı abartır, TR şartlarında 8 den fazlası yavaşlamaya sebep olur)
network.http.proxy.pipelining;true
webgl.force-enabled;true (webgl kullanmayan sitelerde bile bunu kullanıma zorlar.. CPU yerine GPU ya yüklenir. Çok kasıyor diyenlere...)
webgl.prefer-native-gl;true (normalde false dır, true yapın webgl yerine opengl kullansın)
browser.cache.disk.enable;true (Çoğu site bunu kapatmayı önerir. Asla kapamayın, tüm resim, video vs. gibi dosyalar bunun sayesinde diskte tutulur. tarayıcıyı kapatıp açtığımızda daha evvel girdiğimiz siteler çok daha hızlı gelir.)
browser.cache.disk.capacity;1048576
browser.cache.disk.smart_size.first_run;false
browser.cache.memory.enable;true (Bu normalde yoktur ekleyin. Tarayıcı açıkken daha evel girilen yerler çok daha hızlı yüklenir.)
browser.cache.memory.capacity;128000
browser.display.show_image_placeholders;false
browser.download.manager.scanWhenDone;false
browser.download.manager.showAlertOnComplete;false
browser.tabs.animate;false
image.cache.size;10000000
Bunları yapın, bakın bakalım nasıl olacak. Gözden kaçırdıklarım olabilir, yarın ekleme yaparım.
Eklemeler;
content.notify.backoffcount;5
ui.submenuDelay;0
content.interrupt.parsing;true
content.max.tokenizing.time;2250000
content.notify.interval;750000
content.notify.ontimer;true
content.switch.threshold;750000
nglayout.initialpaint.delay;0
network.http.max-persistent-connections-per-proxy;16
network.http.max-persistent-connections-per-server;8
Yeniler 05.03.2012
Bunları ekliyorsunuz.
network.dnsCacheEntries : 32
network.dnsCacheExpiration : 60
Bunları değiştiryorsunuz
network.http.max-connections;256-65536 (arası deneyrek kendiniz için en iyi ayarı bulun.) Bu ve alttaki değeri çok fazla yaparsanız server tarafından ban yiyebilirsiniz dikkat edin.
network.http.max-connections-per-server;15 (çok yüksek tutmayın, deneyerek kendinize göre ayarlayın.)
Bu ayarları yapın, daha sonra kendi kendinize biz neyi kullanmışık bunca zaman diyeceksiniz..
Bilmeyenler için, hareketli giflerin olduğu sayfalarda tarayıcınız ağırlaşıyor ise ESC tuşuna bir kere basmanız yeterli.
Daha evvel vermiştim gerçi ama, eklentileri yeni versiyonlar ile çalışmayanlar;
https://addons.mozilla.or...on-compatibility-reporter
Bu eklentiyi kursunlar, daha evvel kullandıkları eklentilerin %99 ı çalışacaktır. Ancak bazı dış kaynaklı eklentiler çalışmayabilir (Örneğin IDM)
Youtube den istediğiniz formatta Video veya Video daki müziği indirmek için;
https://addons.mozilla.or...outube-video-downl-10137/
Bu eklentiyi kurun, YT sayfasına girdiğinizde videonun altına Download button'unun eklendiğini göreceksiniz. IDM den kat kat iyidir. Resim aşağıdadır.
kaynak : http://forum.donanimhaber.com/m_53183389/tm.htm
chrome ile tanışmamdan sonra şu işlemleri izlememi sağlamış tarayıcı:
denetim masası -> program kaldır -> firefox -> ileri.
denetim masası -> program kaldır -> firefox -> ileri.
11. sürümünde sahip olduğu chrome'dan yerimi, tarayıcı geçmişi ve çerez alma özelliği ile kaybettiği kullanıcıların bir kısmını geri kazanmayı hedefleyen tarayıcı.
http://www.teknohaberim.c...lmlar/758-firefox-11.html
http://www.teknohaberim.c...lmlar/758-firefox-11.html
uzun bir yazı kopyalamak istediğimde ve ara sıra betiği durdur diye bir ekran çıkaran ve donma yapan tarayıcı. yine de vazgeçemiyorum kendisinden orası ayrı.
google chrome'un sapıtmasıyla istemeyerek de olsa kullanılmaya başlanan internet tarayıcısı.
aurora sürümünde firebug eklentisinden ve flash yüzünden kitlenip duran tarayıcıdır.
kendisi nazlı orospudur, sabah bilgisayarı açtığımda 3-4 kere çakılmadan düzgün çalışmaya başlamaz. müzik mi açtım, hemen kıskanır çakılır. ama seviyorum yine de dikenine katlanıyorum.
kendisi nazlı yarimdir, sabah bilgisayarı açtığımda 3-4 kere çakılmadan düzgün çalışmaya başlamaz. oyun mu açtım, hemen kıskanır çakılır. ama seviyorum yine de dikenine katlanıyorum.
temiz kurulumda bile kilitlenen tarayıcı.
öyle sinir bozucu bir durumki, sildim bilgisayarımdan. chrome iyidir.
öyle sinir bozucu bir durumki, sildim bilgisayarımdan. chrome iyidir.
2-3 senedir firefox kullanmama rağmen son zamanlarda google chrome' un gölgesinde kalmaya başlayan tarayıcı.
sevip kullanamadığım web browser'idir.
kullanışlı bir web browser'ı olmakla beraber hızlıdır.
artık sadece download helper eklentisi için kullanılabilecek tarayıcı.
kürt mafyaları gibi bilgisayarın ramine çökmesi ve diğer işlemlere müsade etmemesi artık canımdan bezdirmiştir.
kürt mafyaları gibi bilgisayarın ramine çökmesi ve diğer işlemlere müsade etmemesi artık canımdan bezdirmiştir.
bilgisayarın "ram"ine koyan browserdir. eşşeklemesine ram yer.
internet explorer kullananlar hala varmış dememe sebep olan browser.
internet explorer yanlışlıkla bile açılsa bir kötü oluyorum artık.
internet explorer yanlışlıkla bile açılsa bir kötü oluyorum artık.
şuan kullandığım hızlı, güzel bir tarayıcı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar