bugün
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak13
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- ankara nın en güzel yanı7
- unutulmayan sadakat örnekleri5
- thereads2
- bili bili yumurta2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli2
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- kucaklaşma günü3
- kemalist dünya26
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- 28 haziran 20262
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kemal kılıçdaroğlu15
- tamar tanrıyar4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- anın görüntüsü23
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ankara3
- içtim şarabı13
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- velvet28
Körler sağırlar birbirini ağırlar
Biz çıkalım özelse???
Biz çıkalım özelse???
görsel
Bu nasıl yetkili ya. Cuma namazını kaçırmayan troll müsün sen birader ?
Bu nasıl yetkili ya. Cuma namazını kaçırmayan troll müsün sen birader ?
mod? neden benim haberim yok lan?
haber versenize ibneler.
haber versenize ibneler.
olum hortlatmayın bu başlığı. mevzu bahis benim götüm. ve sizin için önemli olmasa da o göt benim için önemli,.
(bkz: sikerler kamil hepimizi sikerler)
(bkz: sikerler kamil hepimizi sikerler)
amk. modus kerler diye nick alan birinin başığı yükseliyor. neyse küfür etmeyeceğim. beyninizi sikeyim.
ahahaaa yeni gördüm. beyler benim nickaltımı kim dini diye kategoriledi lan. söyleyin bak valla kızmayacağım. ama mübarek gün çarpılırsınız yeminle. modus kerler ve dini kategorisi tövbe tövbe. imana geleceğim mübarek günde alkollü alkollü. kesin tengir'in işidir amk!..
"sözlükteki en efsane nicklerden birine sahip yetkilidir."
kardeşim böyle bir şey yazmış. sağolsun. yok ama öyle efsane falan değil. elbet hikayesi var. elbet o hikaye bir sevgiye dayalı ama nick efsane falan değil. bak mesela şimdi ben vendetta desem efsane nick gelir insanların aklına. ama modus dersen o kim amk derler. o yüzden efsane falan değil.
evet tamamen sevdiğim, çok sevdiğim birine yapılan bir şeyden dolayı böyle bir nicki seçtim. güzel mi bence nefis. o çok sevdiğim kişinin umrunda mı? ilk gün aptal neden yaptın dedi. ama sanırım şu an sikinde bile değil.
o mutlu olsun yeter.
gerekirse ben onun için yine modusk erim...
kardeşim böyle bir şey yazmış. sağolsun. yok ama öyle efsane falan değil. elbet hikayesi var. elbet o hikaye bir sevgiye dayalı ama nick efsane falan değil. bak mesela şimdi ben vendetta desem efsane nick gelir insanların aklına. ama modus dersen o kim amk derler. o yüzden efsane falan değil.
evet tamamen sevdiğim, çok sevdiğim birine yapılan bir şeyden dolayı böyle bir nicki seçtim. güzel mi bence nefis. o çok sevdiğim kişinin umrunda mı? ilk gün aptal neden yaptın dedi. ama sanırım şu an sikinde bile değil.
o mutlu olsun yeter.
gerekirse ben onun için yine modusk erim...
Yetkili modu gurbette modusker denilen birinci nesil yetkili. Birinci nesil nefes alan ve şaka yapan yetkili var.
Vay amuyum.
Vay amuyum.
Nicki görünce bi gülme geliyor.
Yaratıcı bir nicke sahip yetkili.
her götü eller .
mel mel bakan gibson denen zevata yetkilik nasıl olur nerede atak nerede defans yapılır yandaşlık yapmanın sözlük formatına aykırı olduğunıu yapanların yetkisinin alındığını gibi ince nüansları öğretmesi gereken zevattır.
Sevilen ve saygı duyulan yetkili yazar kardeşimiz..
şimdi bu arkadaşı biri şikayet edince
"ananı s.ken kadı kimi kime şikayet ediyorsun" fıkrası mı ceryan ediyor ?
"ananı s.ken kadı kimi kime şikayet ediyorsun" fıkrası mı ceryan ediyor ?
Canımdır. Kocaman kalbi, dostluğu ne anlatılır ki. Kimseye kahpelik yapmaz. Dostunu satmaz. Satan, arkasından konuşan gavatlara guler geçer.
Hep yanımda olacağına söz verdi. Zaten olmazsa, yakacağımı biliyor ankara yi.
Hep ol, var ol...
Evet
Hep yanımda olacağına söz verdi. Zaten olmazsa, yakacağımı biliyor ankara yi.
Hep ol, var ol...
Evet
Nickine çok güldüğüm bir yazar. inşallah kızdır
modus kerler Oğlum Hepimizi modus kerler...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar