bugün

bahçeli'de 3.caddede bulunan mekan. ankara'ya biraz fazla gelebilecek kalitede bir yerdir. hem fiyatları uygundur, hem mekanın fiziksel yapısı göze hoş gelir hem de güzel müzik yapmaktadırlar. gidip abidik gubidik yerlerde kahve çay içmektense burayı tercih etmek her zaman daha faydalı olabilir.
fotoğraf çekmek için dekorasyonunu çok uygun bulduğum nezih mekanlardan. pastaları* da ayrı güzeldir. ayrıca türkiye'deki ilk ve tek şubesi ankara'dadır. eğer buralara bir yolunuz düşerse iki muhabbetin hoş bir atmosferle buluştuğu yer olarak önerebilirim.
Çok güzel bir dekorasyona sahip mekandır.
© copyright 2005 - 2026