bugün

hiç mesaj gelmeyen yazarların gördüğü şey. benim gibi yazarların mesaj kutuları genellikle böyledir. (bkz: sor bi sikimde mi)
Vay amk zall'dan bile mesaj almamış yazar isyanı.
ben kısmına tıkladığınızda, olayı trajikleştiren durumdur. mobilden bağlanıyorsanız yastığa sarılıp ağlama ile sonuçlanabilir.
© copyright 2005 - 2026