bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
Yeni bir kezban anlaşılan. canlı formu aşağı canlı formu yukarı, anladık iki terim öğrenmişsin.
feminik kezban, car car konuşuyor. ağzına alsa da rahatlasa.
ayrıca biz güzel olan herşeyi överiz. kesinlikle överiz.
ayrıca biz güzel olan herşeyi överiz. kesinlikle överiz.
Muhtemeldir ki; Zift gibi olan şeyini görmeden yüce türk erkeğinin geneline bamya diyen böceğin teki. Seni tarumar ederdim de, daha mühim vazifelerim var.
Lookin ve şikago vomın karışımı ama onların prototipi ergen bir kızcık.
Açıktan falan eksiliyor, kendini bir şekilde tatmin etmeye çalışıyor, hani nicki sol frame gelmese çaba sarf edip yazmazdım bile kıyamam *
Açıktan falan eksiliyor, kendini bir şekilde tatmin etmeye çalışıyor, hani nicki sol frame gelmese çaba sarf edip yazmazdım bile kıyamam *
Yazıklar olsun yazarıdır.
Çomariye.
Beni kıskanıyor.
trollüyormuş. bana öyle dedi. bazen bende yapıyorum. kolay gelsin.
her türlü hakareti yemeye açık olan yazar.
her türlü hakareti yemeye açık olan yazar.
dünyada bir kadın sen kalsan yine elim diyeceğim yazar.
popüler olma çabasındaki minik ergen yine iş başında, attığı özel mesajlara kaç defa yol verdim bak yavrum bak ergenim hadi büyü 10 20 sene sonra gel dedim, ama hala açık eksilemeler haha falan diye gülmeler, ya şu caaaanım sözlükte yok ki popüler yap butonu tıklayayım ve bu ergenden ömür boyu kurtulayım.
ya da zall daha kodlamadı birini engellediğimiz de o bizi göremesin yani ne olur amacına erken ulaş ufaklık senin saçma hareketlerini görünce ben burada utanıyorum yüzüm kızarıyor ve senin adına üzülüyorum.
ya da zall daha kodlamadı birini engellediğimiz de o bizi göremesin yani ne olur amacına erken ulaş ufaklık senin saçma hareketlerini görünce ben burada utanıyorum yüzüm kızarıyor ve senin adına üzülüyorum.
Şöyle bir baktım da sadece baba değil herkese bamya diye mesaj atıyormuş.
Arkadaş eksper sanırım bu hususta.
Hem boka basacaksın hem de paçama bok bulaştı diye anıracaksın. O da güzel.
Daha çok linç ederler seni, sen dur.
Vasat bir troll.
Arkadaş eksper sanırım bu hususta.
Hem boka basacaksın hem de paçama bok bulaştı diye anıracaksın. O da güzel.
Daha çok linç ederler seni, sen dur.
Vasat bir troll.
Akp yi yalamaktan, tükürük bezleri hasar görmüş kişi.
Reis sevdalısı olmasıyla dikkat çekiyor.
Terbiyesizli başlıklar altındaki entarilerimi açıktan oylamakla bana mesaj mı veriyor acaba diye düşündüren.
Hmm...
Hmm...
Sevdiğim bir güzel yazar. Evet.
dikdatör sistemini getiren halka çamur atıyor, ahh tabi jonny sinsler nunları görse akılsız kafası basmayan biri olarak görecek çamur attığı halka kaldı yine.
avrupa da bize...
avrupa da bize...
Kendiside bir Türk evladı olmasına rağmen (en azından öyle düşünüyorum )Türk erkeklerine sallayan,beyin gelişimini tamamlayamamış ergenin teki.
Nasıl beceriyorsun allah aşkına şu eksi yağmuruna tutulmayı. Öğretsene bana da. Çok sıkıldım ya bi türlü karmamı -40dan aşağı indiremedim.
ulaşılamayan yazar.
Çok tatlı bi kız bence.
ak partili candir.
Lan bu kız ne yaptı silik yiyecek, vay amk.
iyi yazardı, üzdü.
iyi yazardı, üzdü.
kendi gitmistir
umarım döner geri.
umarım döner geri.
lan tam yürüyecektim silik yemiş.
Gündemdeki Haberler