bugün
- true'nun çaylak olması16
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
gün geçmiyor ki türkiye'de bir olay olmasın, birileri medyanın ve dolayısyla halkın gündemine düşüp de bomba etkisi yaratacak bir hal yahut davranışta bulunmasın..
popüler ve aktüel gündemi takip eden herkes az çok zannediyorum ki neden bahsedileceğini sezmiş olsa gerek..
even bu günün de en konusu olacak ve günlerdir bir çok kişi gibi benim de canımı sıkan ve yeter dememe sebep olan konu sazıl say'ın ağzından futursuzca ve ne idiğü belirsizce çıkan beyanatıdır..
aslında mesele bilinçli her türk vatandaşı için tamamiyle elim ve talihsizlik unsurudur ve daha kötüsü de '' özrü kaba etinden büyük olmak '' deyimini de aratmayacak şekilde bir yanıt bulmuştur şahsın yanıtında..
koyu günleridir ülkenin gündeminden düşmemekte ve herkesin bu konuda abuk sabuk açıklamalarda bulunması, her olayda olduğu gibi bilgisi olmayanın fikri olması konuyu halk için daha karmaşık ve içinden çıkılmaz bir duruma da sokmuştur..
fakat her şeye rağmen mesele müsebbibi tarafın gerekli ciddiyetle değerdirilmemiş ve yanı sıra laubali ve umursamaz bir anlayışla saçma beyanatları cevap niteliğinde medyada yerini güncellenerek korumuştur..
bizim bir türk vatandaşı olarak en çok üzüldüğümüz ve merak ettiğimiz mesel şudur;
sen kendini bu ülkenin vatandaşı ve ülkesini, vatanını seven, vatanperver, milliyetçi, demokratik, aydın, sanatçı... vs. hangi kimliğe ya da görüşe dayanarak ve hangi iyi niyet unsuru gördüğün şeyleri düşünerek bu ülkenin şeref ve haysiyetini hiçe sayarak, bu ülkenin adli ve siyasi kurumları dururken, gidip almanya'nın bilmem ne adındaki gazetelerine ve kurumlarına dert yanarsın?..
hadi bunları görmedik!... diyelim... ya sonra;
diyelim ki sen şahsın ve sanatçı kimliğin adına bir haksızlığa uğradıysan ya da vatandaşı olduğunu iddia ettiğin ülke'de bir şeylerin yanlış ve uygunsuz gittiğini görüyorsan ve yine sen kendini bir san'atçı ve agah olarak tanımlıyorsan ve ülke'ni sözde sevdiğini ve maddi-manevi değerlerini paylaştığını, mutluluğunu ve sevincini yaşadığını iddia ediyorsan ve samimi ise;
senin görevin ülke'sini ve bayrağını seven bir insan olarak çekip gitmek mi, yoksa kalıp sevdiğin ve mukaddes bulduğun vatan ve vatandaşları için mücadele etmek mi?.. ve terk etmek ve bunun reklamını yapmak ne kadar onurlu bir davranıştır?..
madem ki bu kadar vatan aşkı ile yaşayan ve ülke sorunlarını samimiyetle şiar edinmiş bir insansın o zaman nedir bu hal?.. sen ülke'ni yılın 330 gününü avrupa ülkelerinde sözde sanat yapıyorum diyerek ülke'nin iç işlerini reklam malzemesi yaparak ve ülke'ni hakir görmek ve bu değersiz reklamın siyasetini yapmakla mı mükellefsin ve görevin bu mu?..
biliriz ki baba'sı eski de olsa kimliği olan bir solcu olan adamın oğlu, neden ve nasıl bu hale bürünmüş ve n yapmak gayesindedir?..
utanılması gerken bu hal karşısındaki durumda çankaya'ya davet edilmediği gibi şeyler de zırvalamaktan da geri kalmamış lakin en kesirme makamdan yalanlaması gelmiş ve sükut etmeyi tercih etmiştir..
yoksa çıkış bulamayınca sığındığı yüzde 30 olma sendromu kendisini kurtarmaya yetecek midir?...
velhasıl sözün kısası şu ki; hakkında duyduklarımdan sonra zihnimde kendisi için ilk yanıt adanada'ki provoke edilmiş o çifçiye söylenen söz; anani al git buradan sözü önce pravakatörün arkasında kilere ve yeni versiyonuyla tüm hak edenlere gelsin;
(bkz: kızını da al git burdan)
popüler ve aktüel gündemi takip eden herkes az çok zannediyorum ki neden bahsedileceğini sezmiş olsa gerek..
even bu günün de en konusu olacak ve günlerdir bir çok kişi gibi benim de canımı sıkan ve yeter dememe sebep olan konu sazıl say'ın ağzından futursuzca ve ne idiğü belirsizce çıkan beyanatıdır..
aslında mesele bilinçli her türk vatandaşı için tamamiyle elim ve talihsizlik unsurudur ve daha kötüsü de '' özrü kaba etinden büyük olmak '' deyimini de aratmayacak şekilde bir yanıt bulmuştur şahsın yanıtında..
koyu günleridir ülkenin gündeminden düşmemekte ve herkesin bu konuda abuk sabuk açıklamalarda bulunması, her olayda olduğu gibi bilgisi olmayanın fikri olması konuyu halk için daha karmaşık ve içinden çıkılmaz bir duruma da sokmuştur..
fakat her şeye rağmen mesele müsebbibi tarafın gerekli ciddiyetle değerdirilmemiş ve yanı sıra laubali ve umursamaz bir anlayışla saçma beyanatları cevap niteliğinde medyada yerini güncellenerek korumuştur..
bizim bir türk vatandaşı olarak en çok üzüldüğümüz ve merak ettiğimiz mesel şudur;
sen kendini bu ülkenin vatandaşı ve ülkesini, vatanını seven, vatanperver, milliyetçi, demokratik, aydın, sanatçı... vs. hangi kimliğe ya da görüşe dayanarak ve hangi iyi niyet unsuru gördüğün şeyleri düşünerek bu ülkenin şeref ve haysiyetini hiçe sayarak, bu ülkenin adli ve siyasi kurumları dururken, gidip almanya'nın bilmem ne adındaki gazetelerine ve kurumlarına dert yanarsın?..
hadi bunları görmedik!... diyelim... ya sonra;
diyelim ki sen şahsın ve sanatçı kimliğin adına bir haksızlığa uğradıysan ya da vatandaşı olduğunu iddia ettiğin ülke'de bir şeylerin yanlış ve uygunsuz gittiğini görüyorsan ve yine sen kendini bir san'atçı ve agah olarak tanımlıyorsan ve ülke'ni sözde sevdiğini ve maddi-manevi değerlerini paylaştığını, mutluluğunu ve sevincini yaşadığını iddia ediyorsan ve samimi ise;
senin görevin ülke'sini ve bayrağını seven bir insan olarak çekip gitmek mi, yoksa kalıp sevdiğin ve mukaddes bulduğun vatan ve vatandaşları için mücadele etmek mi?.. ve terk etmek ve bunun reklamını yapmak ne kadar onurlu bir davranıştır?..
madem ki bu kadar vatan aşkı ile yaşayan ve ülke sorunlarını samimiyetle şiar edinmiş bir insansın o zaman nedir bu hal?.. sen ülke'ni yılın 330 gününü avrupa ülkelerinde sözde sanat yapıyorum diyerek ülke'nin iç işlerini reklam malzemesi yaparak ve ülke'ni hakir görmek ve bu değersiz reklamın siyasetini yapmakla mı mükellefsin ve görevin bu mu?..
biliriz ki baba'sı eski de olsa kimliği olan bir solcu olan adamın oğlu, neden ve nasıl bu hale bürünmüş ve n yapmak gayesindedir?..
utanılması gerken bu hal karşısındaki durumda çankaya'ya davet edilmediği gibi şeyler de zırvalamaktan da geri kalmamış lakin en kesirme makamdan yalanlaması gelmiş ve sükut etmeyi tercih etmiştir..
yoksa çıkış bulamayınca sığındığı yüzde 30 olma sendromu kendisini kurtarmaya yetecek midir?...
velhasıl sözün kısası şu ki; hakkında duyduklarımdan sonra zihnimde kendisi için ilk yanıt adanada'ki provoke edilmiş o çifçiye söylenen söz; anani al git buradan sözü önce pravakatörün arkasında kilere ve yeni versiyonuyla tüm hak edenlere gelsin;
(bkz: kızını da al git burdan)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar