bugün

Türkiyenın en küçük ilçesi olan kofçazın en son köyüdür her tarafınız ormandır kışın rusyayı aratmıcak dehşet soğuk havası vardır yazın ise cennettir balı dehşet güzel ama akrabam dıye demıyorum çokta uçuk fiyata satarlar akraba felen dınlemezler yani

köyün kışından bir resim

http://mw2.google.com/mw-...hotos/medium/33059626.jpg

buda köyün yazından bi resim çağlayık deresi

http://www.panoramio.com/...ate_desc&user=1062968.
© copyright 2005 - 2026