anayolda eylem yapmak gibi bir ise imza atmislardir bugun.... ne hakkiniz var sehri tikamaya lan ?
bugün acayip bir işgal eylemine imza atan meslek grubu.
5 yıllık bir otostop geçmişi olan lasvegascocugu yazar kişisinin en sevdiği meslek grubu.
fatih sutan mehmet köprüsü üzerinde kontak kapatalım da belki eylem yapmış oluruz fikrini kim verdiyse o denyonun ağzına tüküreyim.
Yaklaşık 5 saattir arabaya yolculuğu yapıyorum ve bu adamları şimdi daha iyi anlıyorum.
Belki günlerce aylarca tekbaşlarina direksiyon sallayıp duruyolar ailelerini görmüyorlar sırf üç kuruş için.
© copyright 2005 - 2026