bugün

evdeyken giyebilir ama dışarda giydirtmem.
True'nun 16 dakikadır merak ettiği soru...
önce karıyı bul tanga ucuz her türlü giydirirsin.

(bkz: kaç para lan bi karı pardon tanga)
ilişkilerde temel bir hata vardır, karşınızdakini değil, kafanızdaki partnerinizi sevmek..

yani mesela,
- çok rating almıyorsunuzdur ve karşınıza biri çıkmıştır,
- ruhen size uymayan biriylesinizdir ama libidonuza hitap ediyordur,
- yaş 30'a gelmiştir ve çevre baskısı nedeniyle partnere ihtiyacınız vardır..

bu acı gerçekler nedeniyle biriyle birlikte olursunuz ama sürekli onu modifiye etmeye, kafanızdaki haline doğu yontmaya çalışırsınız.. bir, iki, sonunda iş patlar, büyük bir kıyamet kopar, ilişki biter..

kardeşim, tanga giymesini istemiyor musun? o zaman giyen birini güzel diye hayatına alıp, iki gün sonra kızı da, kendini de delirtme..

şu da var, birini sürekli denetim altında tutmaya çalışmak, kişinin kendisini de yorar..
hayır cevabına sahip sorudur. aga evde giyebilir diyorsunuz ama evde giyen dışarı giderken de giyer. her sabah evden çıkarken ilkokulda yapılan saç kontrolü gibi kontrol mü edeceksiniz giydi mi giymedi mi diye. katil etmeyin lan adamı 111!!1!1!!.
sadece benim önümde soyunacaksa giyebilir. onun dışında olmaz.
Dışarıda sırf tangayla dolaşılmıyor hoş, üstüne bir şeyler giyiliyor arkadaşlar neyin peşindesiniz ? *
ben gericiyim kardeşim, duruş belli cevap net.
Kim gavat kim değil onu mu anlamaya çalışıyorsunuz burada?
Yok anlasanız ne yapacaksınız asıl onu merak ettim.
Karşıma alır konuşurum. Ona Neden tanga giymek isteğini sorarım.

- neden tanga gitmek istiyorsun ki?
+ merak ediyorum. Belki sen de beğenirsin. Hoşuna gider.
- tamam o zaman giy ben De merak ettim şimidi. Üzerinde nasıl duracak.



+ nasıl?
-ilginç ben bir şeye benzetemedim. Rahatsız gibi geldi bana.
+ evet biraz rahatsız. Hoşuna gitti mi?
-açıkçası gitmedi. Seni böyle görmek yerine geçen aldıklarımın içinde görmeyi tercih ederim. Hadi şimdi çıkar o nu.
+piki.
Kadınımın taytında nene donu izi görmek istemem, o yüzden cevabım evet.
Giysin hatta üzerimde bile tepinebilir.
Tanga ne arkadaş onu giyen karida harbi kuduruktur.
giyemez. taytın altından belli oluyor. istemem ben. canım sıkılır. üzülürüm.
hayaller tangalı eş hayatlar hacışakir.
yatak odamızda giyebilir sadece.
giyerse giyer giymezse giymez lan sanane hırbo. o benim problemim.
güncel Önemli Başlıklar