bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- cemevinde hain kemal sloganları6
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- sarapci koala2
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- allah5
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
parasının hakkını vermeyen telefondur zaten verdiğiniz paranın aşağı yukarı %60 ını gümrük vergisine veriyorsunuz cihazın amerika fiyatlarına apple ın kendi sitesinden bakarsanız yanılmadığımı anlarsınız.
iphone kullananların apple'ı bu kadar savunmasını da anlamıyorum ha. adama küfür etsen birşey demez ama iphone dandik de sabaha kadar anlatır!
sol frame de tek konu bu olmuştur an itibari ile. ulan iphone zamanında ne yaptı bu millete. iphone kullanıyoruz engin piç diyorlar. kullanmasam atsam fakir piç olcam. sikerim mantığınızı lan.
kafede hesap, kitap, fatura olayına dalmıştım. kafam karışmasın diyede müziğin sesini kısmıştım. ve o malum telefonun sesi! artık ezberledik dizilerden falan trink ''iphone lan bu diyebiliyorum'' lakin bu farklıydı 1 çaldı kız açmadı, 2 çaldı kız açmadı ( kafamı kaldırdım telefon masanın üstünde) 3 çaldı kız açmadı ( eline aldı**) 4 çaldı ( hala bakıyor) 5 çaldı ve açtı. tahminim 10 saniye konuştu kapattı.
lan artist senin havan kime? mesela ben telefon bile kullanmıyorum. ha alsam iphone dan başkasını almam** ama böyle de yapılmaz ki. ben bu duruma çok kez şahit oldum sevgili arkadaşlar. görgüsüzlüğün bu kadarı da olmaz.
almış iphone lakin ne jailbreak yapmış ne sınırları zorlamıştır. sorsan '' ben fakir değilim ki paramla indiririm'' der. tüketim çılgınlığı artık gösteriş çılgınlığına dönüşmüş. sie lütfen.
lan artist senin havan kime? mesela ben telefon bile kullanmıyorum. ha alsam iphone dan başkasını almam** ama böyle de yapılmaz ki. ben bu duruma çok kez şahit oldum sevgili arkadaşlar. görgüsüzlüğün bu kadarı da olmaz.
almış iphone lakin ne jailbreak yapmış ne sınırları zorlamıştır. sorsan '' ben fakir değilim ki paramla indiririm'' der. tüketim çılgınlığı artık gösteriş çılgınlığına dönüşmüş. sie lütfen.
fiyatının hakkını vermeyen bir telefon markası.
(bkz: iphone5) tam bir hayal kırıklığıdır http://tinyurl.com/cnha8m9
Bu sabah sıçan ve insanlari yarım saat erken uyandiran telefon yarim saatimi caldin göt.
insanların her seferinde merakla beklediği ve aynı insanların kapitalizme ne kadar meraklı olduklarının sembolü olan, her çıktığında eksiklerle çıkan alt tarafı cep bilgisayarı.
bilmem kaç yılının teknolojisi şimdiden belliyken, teknoloji kapitalizmin köpeği olmuşken, insanların bunları büyük bir yenilik ve dünyanın en güzel nimeti olarak görmesi, bu dünyadan umudumu kesmeme neden oluyor. ulan tamam bunları düşünemiyorsunuz, bari bu telefonların hangi şartlar altında yapıldığını düşünün. teknolojinin en güzeline daha ucuz bir şekilde ulaşmak sizin elinizdeyken adeta sistemin muhafızlığını yapıp aynı zamanda kölelikle biat etmeniz insanlığa tüm bunların müstahak olduğunu gösteriyor. maalesef ki...
iphone, kapitalizm-insan ilişkisinin mikro düzeydeki çok ama çok açıklayıcı konsantre bir hali, bir sembolüdür. biri kapitalizm hakkında "özet geç piç derse", cevabım iphone'dur. marx olaydı da apple'ı yerden yere vuraydı, das apple'ı yazaydı.
bilmem kaç yılının teknolojisi şimdiden belliyken, teknoloji kapitalizmin köpeği olmuşken, insanların bunları büyük bir yenilik ve dünyanın en güzel nimeti olarak görmesi, bu dünyadan umudumu kesmeme neden oluyor. ulan tamam bunları düşünemiyorsunuz, bari bu telefonların hangi şartlar altında yapıldığını düşünün. teknolojinin en güzeline daha ucuz bir şekilde ulaşmak sizin elinizdeyken adeta sistemin muhafızlığını yapıp aynı zamanda kölelikle biat etmeniz insanlığa tüm bunların müstahak olduğunu gösteriyor. maalesef ki...
iphone, kapitalizm-insan ilişkisinin mikro düzeydeki çok ama çok açıklayıcı konsantre bir hali, bir sembolüdür. biri kapitalizm hakkında "özet geç piç derse", cevabım iphone'dur. marx olaydı da apple'ı yerden yere vuraydı, das apple'ı yazaydı.
gözümde tüten telefondur. 1.5 senedir elimden düşürmediğim telefonu teknik servise vermiş olduğu derin hüznü yaşıyorum sözlük.
tamam şuan kullandığım teli 4 gündür şarj etmeye gerek bile duymuyorum, bu açıdan dünyanın yuvarlak olduğunu yeniden keşfetmiş gibi hissediyorum bazen ama o dünya benim dünyam değil işte. benim dünyamın yüzeyi biraz daha düz ve daha parlak ve ben onu her 6 saatte bir şarj ediyorum. içinde de twitter'dan, instagram, facebook ve whatsapp'ında kadar tut bir sürü sevdiğim detay var.
şuan kullandığım teli mesaj atmak için bile elime atmıyorum, ama az kaldı, kavuşucaz yine...
özetle bir bağımlılık türü, yaşayan bırakamaz, yaşamayan bilemez.
tamam şuan kullandığım teli 4 gündür şarj etmeye gerek bile duymuyorum, bu açıdan dünyanın yuvarlak olduğunu yeniden keşfetmiş gibi hissediyorum bazen ama o dünya benim dünyam değil işte. benim dünyamın yüzeyi biraz daha düz ve daha parlak ve ben onu her 6 saatte bir şarj ediyorum. içinde de twitter'dan, instagram, facebook ve whatsapp'ında kadar tut bir sürü sevdiğim detay var.
şuan kullandığım teli mesaj atmak için bile elime atmıyorum, ama az kaldı, kavuşucaz yine...
özetle bir bağımlılık türü, yaşayan bırakamaz, yaşamayan bilemez.
bugün altıncısı çıkacak olan akıllı.
reklam şişirmesi cep telefonu.
Bugün beşincisi çıkan akıllı telefon.
şarjı ışık hızında biten gereksiz bir telefon türevidir.
6.serisi 12 eylülde tanıtılacak.
yanlışlıkla sildiğiniz bir yazıyı geri getirebilmek için telefonu sallamanız yeterlidir.
peki ben bunu yeni mi öğrendim? evet.
peki ben bunu yeni mi öğrendim? evet.
Home tuşunuz mu çalışmıyor. üzülmeyin, çözümü yine size iphone'ununuzun kendisi sunuyor.
işte yapmanız gerekenler:
1. herhangi bir uygulama açın.
2. üstteki tuş kilidi tuşunu "slide to switch off" yazısı çıkana kadar basılı tutun.
3. sonra home tuşunuza 6-7 saniye kadar basılı tutun, ana akrana geri döneceksiniz.
Artık çalışan bir home tuşunuz var. sorunun nedeni muhtemelen son indirdiğiniz uygulamalardan biridir, üstteki 3 adımı yaparak home tuşunu kalibre etmiş oluyorsunuz.
üstteki yöntem de işe yaramıyorsa, sorun muhtemelen donanımsaldır. size servisin yolu gözüktü. geçmiş olsun.
işte yapmanız gerekenler:
1. herhangi bir uygulama açın.
2. üstteki tuş kilidi tuşunu "slide to switch off" yazısı çıkana kadar basılı tutun.
3. sonra home tuşunuza 6-7 saniye kadar basılı tutun, ana akrana geri döneceksiniz.
Artık çalışan bir home tuşunuz var. sorunun nedeni muhtemelen son indirdiğiniz uygulamalardan biridir, üstteki 3 adımı yaparak home tuşunu kalibre etmiş oluyorsunuz.
üstteki yöntem de işe yaramıyorsa, sorun muhtemelen donanımsaldır. size servisin yolu gözüktü. geçmiş olsun.
home tuşu takılma problemini kalibrasyon ile giderebileceğiniz (muhtemel) bir mobil telefon markası.
göte girince açılmayan alet. yoksa o şemsiye miydi karıştırdım lan.
fakir olup zengin görünmek isteyenlerin telefonu.
apple adlı markanın ürünüdür.
apple adlı markanın ürünüdür.
kullanmayan insanların anlamayacağı telefon modelidir. herkesin aldığı bir ürün kötü değildir tutulan üründür. her iphone alan hava atmak için almamıştırda başka hiç bir telefonda olmayan dokunmatik hissiyat için almıştır. misal ben zengin içerikli app store için aldım. ayrıca işletim sistemi ve işlemci uyumu çok önemlidir. çoğu insan işlemci hızına bakıp aynı özellikde yarı fiyatına telefon var diye düşünebilir ama yarı fiyatına olan telefon aynı anda iki uygulama açınca takılır donar. iphone'un takıldığını ya da donduğunu bizzat ben görmedim.
önüne gelenin cebine atmasından ötürü simitçi telefonu olmuştur gözümde.
şu aralar götünde donu bile olmayanların alıp başkalarına hava atma çabalarından nefret ediyorum.
aşırı pahalı teknolojik alet.
1000 tl olsun en fazla uzaya çıkmıyoruz amk.
1000 tl olsun en fazla uzaya çıkmıyoruz amk.
bu zamana kadar iphone'a ne para vericem 300e 500e androidli bir telefon alırım, aynı işi yapıyor zaten diye düşünüyordum ama bu fikrim bir süre iphone kullanmamla değişti.
çok dehşet bir şey la. gerçekten adamlar yapmış. her şey elinin altında. geçenlerde kağıthane'de ebesinin nikahında bir yere gittim ki hayatımda ilk kez gidiyorum oraya. iphone sayesinde elimle koymuş gibi buldum. he başka telefonlarda google map yok mu? var ama iphone'da cidden ayrı bir kullanışlılık var. tüm uygulamar çok kullanışlı.
çok dehşet bir şey la. gerçekten adamlar yapmış. her şey elinin altında. geçenlerde kağıthane'de ebesinin nikahında bir yere gittim ki hayatımda ilk kez gidiyorum oraya. iphone sayesinde elimle koymuş gibi buldum. he başka telefonlarda google map yok mu? var ama iphone'da cidden ayrı bir kullanışlılık var. tüm uygulamar çok kullanışlı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar