bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    yeni chp lideri kemal kılıçdaroğlu'nun geçmişinden bahsedilirken kullanılan sıfattır. chp'yi sevmek demek, başa gelen/gelecek/gelmiş kişilere sorgusuz sualsiz tapmak demek değildir. eleştiriler elbetteki olmalıdır.

    http://www.stargazete.com...-cozuldu-haber-169380.htm
    9 -4 ... passenger in flames
  2. 2.
    kılıçdaroğlu için iyi bir sıfat.haberi okuyalım kendisini şişirmek yerine.acaba neden kendisi bunlarıda paylaşmadı halkıyla!
    2 -4 ... ucretli kole
  3. 3.
    şu anda cehape lideridir. 12 haziran 2011 de türk milleti tokadı yapıştırmıştır kendisine.
    1 -1 ... suluman48
  4. 4.
    ssk'da kırdığı cevizler sayesinde bu lakabı almıştır. allah'tan başbakan olamadı da hazineyi "indiremedi gandi" oldu.
    1 -1 ... tatarkemal
  5. 5.
    bok at izi kalsıncıların hedefi.

    adamın bir tane bile para konusunda açığını bulamamışken bu kadar bok atmak sadece gerizekalı tiplerinde mümkün olabilir heralde.
    -2 ... grotesquee
  6. 6.
    (bkz: kemal unakıtan)
    1 ... sirinlebenisirinbaba
  7. 7.
    doğruluğu tartışılır haberdir. ama bakın tartışılır diyorum, kemal iyi çocuktur yapmaz demiyorum, zira kendisi vakti zamanında rahşan affıyla bi sürü soruşturmadan yırtmıştır, hal böyle olunca kendisine bişey denilmiyor, bizim kk napıyor, ortada mahkeme kararı olmadan istediğini hırsızlıkla yolsuzlukla karalamayı biliyor, bütün stratejisi iftira üzerine kurulu, iktidarı yolsuzlukla özdeşleştireye çalışıyor, lakin işbaşına geldiği günden bu yana bir referandum bir de genel seçim kaybetti kendisi, bütün silahlarını tüketti, artık ortaya atacağı bi konu da kalmadı, yolsuzluk edebiyatı halkın s....nde olmadı..

    ilk chp genel başkanı olduğunda sözlükteki bazı tikilere göre ilk seçimde tek başına geliyodu, ortalığın a..na koyacaktı, recep bey hapı yutmuştu onlara göre.. şimdi kemalimin sesi soluğu çıkmaz oldu.. ama biz hep dedik, bi yerlerden getirip genel başkanlığın koltuğuna oturunca lider olunmuyor, liderlik vasfı yok dedik ama, kah korktunuz, kah cemaatçisiniz filan gibi abuk sabuk şeylerle karşılaştık, 12 eylül ve 12 haziranda ayarın kralını halk verdi geçti.
    2 ... lehtar
  8. 8.
    ssk döneminde yaptıkları herkesin malumu olan zat.
    -1 ... gothicroyal
  9. 9.
    http://www.dailymotion.com/video/x5dku94
    1 ... timur cengiz hulagu