bugün

Bir Ahmet Kaya şarkısıdır:

Ne sen leyla' sın ne de ben mecnun
Ne sen yorgun ne de ben yorgun
Kederli bir akşam içmişiz sarhoşuz hepsi bu

Ne sen bulutsun ne de ben yağmur
Ne sen mağrur ne de ben mağrur
Hüzünlü bir akşam susmuşuz durgunuz hepsi bu

Hep sonradan gelir aklım başıma, hep sonradan, sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma, hep sonradan
Hep sonradan gelir aklıma, hep sonradan, sonradan
Hep sonradan gelir aklım başıma, hep sonradan.
on birinci nesil yazar. iyi yazmalar.
içiyom ulan.
ahmet kaya parçası mı?
he aq!
kürt türk yok bu parçada.keşke bir türk yazaydı şu şarkıyı... hitler yazaydı aq bu parçayı! atataürk yazaydı?! muhammmed, kuran yazaydı?

niye biliyonuz mu?
milliyetçisi de oruspu çocuğu diyecek bana kemalistide!
niye?! ahmet kaya dinliyom diye!
yaşım 50 ulan! ne chp'sine oy verdim ne akp'sine!
ne de kürtüm!

okulumda andımızdı okudum...ne mutlu türküm diye yüksek sesle he! dedim. bi ucumdan uzaktan akrabam kürdü de "türkdışı" da görmedim. zamanında komunistim dedim diye ne dinim kaldı ne herkese peşkeş çekeceğim avradım!

kimsesininki ağzıma almadım bade diye! ruhumu da satmadım!

dinlediğim bu diye vatan hainiisem? bi sonraki şarkı zülfüden "gözlerin" ise...

sizdiniz ve sizsiniz vatan haini!
nazım hikmet'den beri bu böyle!
(cimere verecek arkadaş da bilsin ki direk dava açarım... bu yaştan sonra çekemem ergenini trlolünü!)
Yaşım 50 den sonrasını okumadım öncesini de ciddiye almadım evet. Haha.
© copyright 2005 - 2026