bugün
- düşün ki o bunu okuyor10
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- tsiganka2
- gülüm diyen kız8
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- nihavent bay bey birader2
- kuzenin içine boşalmak14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- otopsiraporlari6
- yılmaz güney12
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- gün gelecek dün olacak2
- velvet10
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- aşk2
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- dimmu borgir dinlemek3
- her şeye saygı duyulması gerekir2
- black mirror2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- sözlükten çıkmayan yazar2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- ameliyat olmak6
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- zaman baba birader bey2
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- almanya5
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- garip sorular2
gezi direnişinden de tanıdığımız akıcı ve keyifli bir üslup ve zekice kotardığı yazılarla dikkat çeken birgün yazarı.
`http://birgun.net/haber/b...e-arkada-kalsin-8668.html`
ilk paragraftaki yüksek doz eğlence ve zekice sıralanan betimlemelerden sonra hele bir şey yorumu yok mu :
'' Oğlunun gözaltına alındığını televizyondan öğrenen bakan güzellemesi, oğlunun montunu giyip hastane önünde iyi haber bekleyen ve maalesef o iyi haberi alamayan anneyle yarışamaz''
tespit cuk diye oturmuştur.
`http://birgun.net/haber/b...e-arkada-kalsin-8668.html`
ilk paragraftaki yüksek doz eğlence ve zekice sıralanan betimlemelerden sonra hele bir şey yorumu yok mu :
'' Oğlunun gözaltına alındığını televizyondan öğrenen bakan güzellemesi, oğlunun montunu giyip hastane önünde iyi haber bekleyen ve maalesef o iyi haberi alamayan anneyle yarışamaz''
tespit cuk diye oturmuştur.
''Türkiye siyasi tarihinin kadük olmayan tek ismi: Zübük '' isimli yazısında özellikle vurguladığı ''52 yıl önce kaleme alınmış, 32 yıl önce de beyaz perdeye aktarılmış bir eserin bugünkü siyasi hayatımıza bire bir ışık tutuyor olması Aziz Nesin 'in başarısının yanında, bizim de başarısızlığımız... Okul dendiğinde cami, yeşil alan dendiğinde kışla, özgürlük dendiğinde vatan millet sakarya salvolarıyla siyaset yapmak hâlâ alıcı bulabiliyorsa; rantı ve talanı dini değerler üzerinden yapılan sömürü ve hamasetle gölgeleme cüreti bir türlü kaybolmuyorsa, 52 yıllık yerinde sayışımızın faturası şimdi hesabını sorduğumuz 87 milyar dolardan çok daha fazla olmalı.'' tespitine can-ı gönülden katıldığım yazardır.
zübük, hakikaten bizden manipülatif bir karakteri merkez alan aşmış bir eserdir. bugün dahi -maalesef- gerçekliğini köküne dek korumaktadır. eser dediğin de böyle olmalıdır, insanını fazlasıyla yansıtabilen.
`http://birgun.net/haber/t...-tek-ismi-zubuk-9422.html`
edit:''Avukat Burhanların Zübüklere karşı Zübükleşmeden kazandıkları günlere gelene kadar da arada hep ''Gülörenliler'' telef olacak.''
zübük, hakikaten bizden manipülatif bir karakteri merkez alan aşmış bir eserdir. bugün dahi -maalesef- gerçekliğini köküne dek korumaktadır. eser dediğin de böyle olmalıdır, insanını fazlasıyla yansıtabilen.
`http://birgun.net/haber/t...-tek-ismi-zubuk-9422.html`
edit:''Avukat Burhanların Zübüklere karşı Zübükleşmeden kazandıkları günlere gelene kadar da arada hep ''Gülörenliler'' telef olacak.''
bu enkaz toparlanmaz diyerek kendisine katıldığım yazar. katıldığım derken sadece gülmekten katılmıyorum, tespitlerine / analizine / iğnelemelerine ve kuşkusuz kara mizahına...
`http://birgun.net/haber/z...mak-istemiyorum-9774.html`
`http://birgun.net/haber/z...mak-istemiyorum-9774.html`
`http://birgun.net/haber/e...peki-hangisine-10144.html`
Erdoğan'ın haksız olmak, tutarsız olmak, yanlışa düşmek, hata yapmak gibi eylemlerden muafiyeti var sözüne yüzde yüz katıldığım yazar.
evet o bölüm çok değerli:
''Erdoğan'ın haksız olmak, tutarsız olmak, yanlışa düşmek, hata yapmak gibi eylemlerden muafiyeti var. Emine Hanım mitinglerde arkasından kafa sallarken, evde de sırtını sıvazlayıp ''En çok haksızlık sana yapıldı, en mağdur sen oldun, en sağlam irade seninki'' diyor muhtemelen. Danışmanları da onu bütün dünyanın bir olup onun yükselişini törpülemeye çalıştığına inandırmış. Etrafındaki herkes onun bu yanlışsızlık algısını cilalıyor. Savcıların, emniyet müdürlerinin, polislerin, HSYK üyelerinin ayağını kaydırmak kolay; ama Başbakan'a saldırılarına karşı önlem alamadıkları tek bir kişi var, o da yine Başbakan.''
Erdoğan'ın haksız olmak, tutarsız olmak, yanlışa düşmek, hata yapmak gibi eylemlerden muafiyeti var sözüne yüzde yüz katıldığım yazar.
evet o bölüm çok değerli:
''Erdoğan'ın haksız olmak, tutarsız olmak, yanlışa düşmek, hata yapmak gibi eylemlerden muafiyeti var. Emine Hanım mitinglerde arkasından kafa sallarken, evde de sırtını sıvazlayıp ''En çok haksızlık sana yapıldı, en mağdur sen oldun, en sağlam irade seninki'' diyor muhtemelen. Danışmanları da onu bütün dünyanın bir olup onun yükselişini törpülemeye çalıştığına inandırmış. Etrafındaki herkes onun bu yanlışsızlık algısını cilalıyor. Savcıların, emniyet müdürlerinin, polislerin, HSYK üyelerinin ayağını kaydırmak kolay; ama Başbakan'a saldırılarına karşı önlem alamadıkları tek bir kişi var, o da yine Başbakan.''
bugünkü yazısı balık baştan kokar 'la gene leziz tespitlerini sunmuş yazar.
`http://birgun.net/haber/b...k-baskan-kokar-10417.html`
şöyle bir son paragraf mevcut:
''itaat değil isyan edenlerin ödedikleri bedellerin ağırlığı, herkesin tıynetinin kaldıracağı ölçüde değil. 13 yaşında ''Kahrolsun faşizm'' yazdığı için yargılanan çocuk, ''Su haktır, satılamaz'' dediği için öldürülen öğretmen, Camide içki içildi demediği için sürülen din adamı, parasız eğitim istedikleri için cezaevinde yatan öğrenciler, eyleme gittiği için örgüt üyeliğiyle yargılanan ve adliye önünde üzerlerine gaz sıkılan KESK üyesi memurlar, özgürlük mücadelesi verirken yitip giden gençler kadar yürekli ve omurgalı olmanızı da beklemiyoruz. Kimseye çapından büyük sorumluluk yüklemeye gerek yok. Yalnızca artık midemizi bulandırmayın, aynı havayı soluduğumuza utandırmayın istiyoruz; çok mu?''
omurgasızlık, yalakalık, kraldan çok kralcı olmak mottolarıyla yaratılmak istenen yeni türkiye'de kafi derece midemizin bulandığını hissediyoruz. fakat şu var: insan, aynı havayı dahi teneffüs etmekten utanmaya başlarsa yaşadığı yer ona çekilmez gelip azap olmaya başlar ki belki de (maalesef) hükümet tavrını net ortaya koyup bunu başarmak istiyor.yani düşünen ve sorgulayan insanla işlerinin olmayacağı ayrımının farkına varmışlar. kendi güruhlarını işliyorlar milli irade şemsiyesi altında. itaat yerine isyan hiçbir şekilde tahammül edemeyecekleri şey. gezi'den bu yüzden korkuyorlar, ismini dahi anmak istemiyorlar ölen gençlerin.
`http://birgun.net/haber/b...k-baskan-kokar-10417.html`
şöyle bir son paragraf mevcut:
''itaat değil isyan edenlerin ödedikleri bedellerin ağırlığı, herkesin tıynetinin kaldıracağı ölçüde değil. 13 yaşında ''Kahrolsun faşizm'' yazdığı için yargılanan çocuk, ''Su haktır, satılamaz'' dediği için öldürülen öğretmen, Camide içki içildi demediği için sürülen din adamı, parasız eğitim istedikleri için cezaevinde yatan öğrenciler, eyleme gittiği için örgüt üyeliğiyle yargılanan ve adliye önünde üzerlerine gaz sıkılan KESK üyesi memurlar, özgürlük mücadelesi verirken yitip giden gençler kadar yürekli ve omurgalı olmanızı da beklemiyoruz. Kimseye çapından büyük sorumluluk yüklemeye gerek yok. Yalnızca artık midemizi bulandırmayın, aynı havayı soluduğumuza utandırmayın istiyoruz; çok mu?''
omurgasızlık, yalakalık, kraldan çok kralcı olmak mottolarıyla yaratılmak istenen yeni türkiye'de kafi derece midemizin bulandığını hissediyoruz. fakat şu var: insan, aynı havayı dahi teneffüs etmekten utanmaya başlarsa yaşadığı yer ona çekilmez gelip azap olmaya başlar ki belki de (maalesef) hükümet tavrını net ortaya koyup bunu başarmak istiyor.yani düşünen ve sorgulayan insanla işlerinin olmayacağı ayrımının farkına varmışlar. kendi güruhlarını işliyorlar milli irade şemsiyesi altında. itaat yerine isyan hiçbir şekilde tahammül edemeyecekleri şey. gezi'den bu yüzden korkuyorlar, ismini dahi anmak istemiyorlar ölen gençlerin.
zekasından ve sivri dilinden fatih altaylı 'da gereken cevabı almıştır.
`http://birgun.net/haber/m...dali-fatihleri-11171.html`
finaldeki altaylı'nın ahmet kaya aforizması da yazarın geçmişi unutmaması gerektiğini ispatlar derece başarılı. bravolardan bir demet.
`http://birgun.net/haber/m...dali-fatihleri-11171.html`
finaldeki altaylı'nın ahmet kaya aforizması da yazarın geçmişi unutmaması gerektiğini ispatlar derece başarılı. bravolardan bir demet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar