bugün

hoş gelmiş onuncu nesil yazar. sürrealist biri çıkması dileklerimle.

edit: iyi ki sürrealist çıkar dedik, bu da kübist çıktı. *

(bkz: (#22407806))

(bkz: bu da mı gol değil)
o değilde konu nasıl açılıyor kekomanda ne oldu ajdar giler familyasına .
taze gelmiş 40 liralık ak beygir.
Sana 50 lira vereyim sus mk . Ananla koş peşimden sana bişi gösterecem .
11. nesil akp li ağır troll. aynı zamanda ateist.
Veled-i yazar..
Abicim laf olsun çuval dolsun diye yazmayın şu sayfaya . Biri ateist der biri veled der babanım ben senin baban .
© copyright 2005 - 2026