bugün

bir de "flaş greneeeeyd" olanı vardır bunun, tadından yinmez.
Call of Duty 2'de de Granadaaa diye duyduğumuz kelimedir.
rus askerlerinin genizden "grineeeyd" şeklinde haykırdığı "kaç lan kaç el bombası var mna koyim" mealindeki cümle. uyarı nidaaağsı.
call of duty 4'te yere uzanmış düşmanları sniper tüfeğiyle avlıyorsanız ölmeden önce duyacağınız son şeydir.
© copyright 2005 - 2026