bugün

Goool bee golll.
(bkz: komik mi)
Fenerbahçem benim Lens'in vuruşuyla 1-0 oh be.

T: bir sevinme şekli.
Ahhahohoahha nidası.
Bu mac yenerse çıkıyor muyuz diğer maclari beklemeden dedigim goooool.
Noluyor lan yine.
Macarlar çaktı. Evet.
© copyright 2005 - 2026