bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
zeus kabadayı' nın muhteşem şarkısıdır. çok içten söylüyor lan.
Gitme gülümsemem Gitme KADIN.. gitme Hayat..
alda canimi kurtar ben ölürken sanane beee
benim için yasiyodun biaaralar senin için her sabah ben ölürken
PEki kimin için yada neyin için yasiyorum sen onla her gece sevisirken
canimi aciyo be tanrim elimde kaç sise sarap eskidi
ben onunn için ben onun için allahim herkezin elinde sicak eskidim
tam gülüyorum derken çikiyo be karsima git diyemiyorum
herkesin altina yatan bir kadinin Karsisina geçip küfür edemiyorum. .
yürüyorum sessiz sokaklar bense bi lambanin altindayim..
evet üsüyorum.. cunki sensizim be biraktigin gibi yanindayim&
bi kere gül bana.. ozman isiniirim ben burnumda tütüyosun be kadin..
kokun heryeri sarmis rüzgar içinde nefes alamiyorum gitme karim
Yeter be Yeter ne olur gitmeeeeeeeeeee !gitmeeeee !!!!
burda kal yanimda eger istersen sevmeeeeeeeeee
hani mutlu oluyduk biz hani ikimiz vardi senle ben
hani tektik biz evimiz vardi gözümü kapatipaçtim nerdeler !!!!!!!
biliyorum sen beni bilmesende ben seni biliyorum hayatim
peki gidiyosun sen geri dönmesende ben bekliyorum bayadir
hep uyanirim telefon çalarak sanki sen aradin uyandim
ama çalar saatmis ayni hikayeden uyanmaktan ben bunaldim
tipki bi sigara gibisin içime çektikçe ölüyorum
ama nerdedir diye soruyorum herkese cevap alamayinca gülüyorum
aliskanlik degilZamanla unut delir.
kahkahalarca gülüyorum herkese neyapiyim elimde degill&
ben sana gitme desemde biliyorum gidiceksin be canim
ama sana ne kadar geri dönme desemde böziliyosun gel diyorum be kadin..
özlem yetmiyo.. bu adam seni her gece özlerken.
bugun senin için ben bi sarki yaptim pencere önünde beklerkenn
üzülme derdi annem.. Canim acirken nasi yapiyimm
seninle hayal kurduk simdi ben onlari nasil yasiyimm ?
son bi gülüsü görmek benim ve senin için
son bi sigara yakmak benim onun için.
Gitme gülümsemem Gitme KADIN.. gitme Hayat..
alda canimi kurtar ben ölürken sanane beee
benim için yasiyodun biaaralar senin için her sabah ben ölürken
PEki kimin için yada neyin için yasiyorum sen onla her gece sevisirken
canimi aciyo be tanrim elimde kaç sise sarap eskidi
ben onunn için ben onun için allahim herkezin elinde sicak eskidim
tam gülüyorum derken çikiyo be karsima git diyemiyorum
herkesin altina yatan bir kadinin Karsisina geçip küfür edemiyorum. .
yürüyorum sessiz sokaklar bense bi lambanin altindayim..
evet üsüyorum.. cunki sensizim be biraktigin gibi yanindayim&
bi kere gül bana.. ozman isiniirim ben burnumda tütüyosun be kadin..
kokun heryeri sarmis rüzgar içinde nefes alamiyorum gitme karim
Yeter be Yeter ne olur gitmeeeeeeeeeee !gitmeeeee !!!!
burda kal yanimda eger istersen sevmeeeeeeeeee
hani mutlu oluyduk biz hani ikimiz vardi senle ben
hani tektik biz evimiz vardi gözümü kapatipaçtim nerdeler !!!!!!!
biliyorum sen beni bilmesende ben seni biliyorum hayatim
peki gidiyosun sen geri dönmesende ben bekliyorum bayadir
hep uyanirim telefon çalarak sanki sen aradin uyandim
ama çalar saatmis ayni hikayeden uyanmaktan ben bunaldim
tipki bi sigara gibisin içime çektikçe ölüyorum
ama nerdedir diye soruyorum herkese cevap alamayinca gülüyorum
aliskanlik degilZamanla unut delir.
kahkahalarca gülüyorum herkese neyapiyim elimde degill&
ben sana gitme desemde biliyorum gidiceksin be canim
ama sana ne kadar geri dönme desemde böziliyosun gel diyorum be kadin..
özlem yetmiyo.. bu adam seni her gece özlerken.
bugun senin için ben bi sarki yaptim pencere önünde beklerkenn
üzülme derdi annem.. Canim acirken nasi yapiyimm
seninle hayal kurduk simdi ben onlari nasil yasiyimm ?
son bi gülüsü görmek benim ve senin için
son bi sigara yakmak benim onun için.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar