bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
Yine gece oldu ve en kötü gece bu gece. Yarın okul var.
"Yatın zıbarın" diye devam etmesi gereken yazar nicki.
Yine gece oldu.
yine gece oldu biraz nick altı kasmalı.
hangi gün yarrak gibi değildi ki yazarı.
Rüyamda uçan yarraklar görür oldum.
Rüyamda uçan yarraklar görür oldum.
tavsiye ettiği şarkılarla arşivimi daha da güzelleştirmiş yazar, dostça selamlar ve teşekkürler..
garip bir yazar, geceleri entry sini girdiğinde kaçıncı rüyamda oluyorum bilinmez ama bir gün yakalayacağım kendisini.
Zenginlerin olmadığı yerleşim yeri.
geceyle ilgili bir şiir tavsiye ediyorum size, okuyan mükemmel yorumlamış bence, muhakkak dinlemelisiniz. sadece 1 dakikalık bir süre ayırmak yeterli, okuyan kişiyi tebrik ediyorum dinleyince siz de bana katılacaksınız. https://www.youtube.com/watch?v=hewhs-UzssQ bir gece.
Yeni oldugumdan midir? bilmem; yeni farkettigim, takibe basladigim yazar kisisi.
Nick altını seveyim kardeşim.
Tanım: gecenin tek hatırlatıcısıdır.
Tanım: gecenin tek hatırlatıcısıdır.
iftiracı yazar.
Güneş batınca oluşan karanlıktan sonra söylenen cümle (bkz: geceoldu) .
kendisi malum browser oyununda bana hep yenildiğini iddia ediyor, pek hatırlamıyorum açıkcası.
ben bu adamı daha çok yazdıklarından tanıyorum. evet geceoldu, adam her gece, sabaha kadar sözlükte.
uyumuyo, var bu ayının da bi' derdi. bundan yakın hissediyorum galiba bu adama. yazdıkları falan hep ne bileyim işte.
kafa kafaya verip uzun muhabbetler ettiğimizi hatırlamıyorum. ama yazdıkları yazacaklarının höbesi.
peşindeyiz, takipteyiz.
ben bu adamı daha çok yazdıklarından tanıyorum. evet geceoldu, adam her gece, sabaha kadar sözlükte.
uyumuyo, var bu ayının da bi' derdi. bundan yakın hissediyorum galiba bu adama. yazdıkları falan hep ne bileyim işte.
kafa kafaya verip uzun muhabbetler ettiğimizi hatırlamıyorum. ama yazdıkları yazacaklarının höbesi.
peşindeyiz, takipteyiz.
Yine yalnız kalınan durum. Herkese iyi geceler.
selam. şu entryni okudum (#28738766). ayrılacaksınız haberin olsun. çünkü etrafına bak, az sevenler ile çok sevenler birleşince ya da hiç sevmeyenler birleşince mutlu olur. çok sevenler birleşince felaket.
hayat iste, ne zaman ne getirecegi belli olmuyor. *
tanim: iyi bir insan. var olsun.
tanim: iyi bir insan. var olsun.
Silik yazar.
Kıskanıyodum LAN ben bunları. Sevgilisine biri bişiy yazdı mı hemen damlar korurdu, seviyorum bi sıkıntı mı var tarzındaydı, onun hosuna gitmeyecek bi entry görürse kibarca siler misin derdi, böyle konuşurlardı filan. Tamam nickaltında aşk yaşamak ergen işi kabul ediyorumda bu yazarın bu konuda yaptıkları ve tutumları hep Hoşuma gitmiştir.
Kendini de sanıyorum ki tanımam etmem pek.
Kıskanıyodum LAN ben bunları. Sevgilisine biri bişiy yazdı mı hemen damlar korurdu, seviyorum bi sıkıntı mı var tarzındaydı, onun hosuna gitmeyecek bi entry görürse kibarca siler misin derdi, böyle konuşurlardı filan. Tamam nickaltında aşk yaşamak ergen işi kabul ediyorumda bu yazarın bu konuda yaptıkları ve tutumları hep Hoşuma gitmiştir.
Kendini de sanıyorum ki tanımam etmem pek.
Taklitçi yazar.
Oysa ki orjinalı gece oldu değil.
"Yine gece oldu lan"dır.
Oysa ki orjinalı gece oldu değil.
"Yine gece oldu lan"dır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar