bugün

emerson lake and palmer (ELP) şarkısı..

There might have been things I missed
But don't be unkind
It don't mean I'm blind
Perhaps there's a thing or two

I think of lying in bed
I shouldn't have said
But there it is

You see it's all clear
You were meant to be here
From the beginning

Maybe I might have changed
And not been so cruel
Not been such a fool
Whatever was done is done
I just can't recall
It doesn't matter at all

You see it's all clear
You were meant to be here
From the beginning
elp'nin 1972 tarihli trilogy adlı albümünde yer alan bir greg lake bestesi. lake'in tüm akustik şarkıları ve baladları gibi bu da olağanüstüdür. çok ilginç bir akor akışı vardır,aksak ritimlidir, akustik gitara başlayanlar için birinci sınıf bir ders niteliğindedir. sonlara doğru emerson'un attığı ve nedense bana hep barış manço'yu hatırlatan moog solosuyla dinleyeni şaşırtır ve gülümsetir. lake'in sesi her zaman olduğu gibi büyüleyicidir.
merak edenler, dinlemek ve izlemek isteyenler için lake'in iyice yaşlanmış ve şişmanlamış haliyle sergilediği bir akustik performans. tıklayınız lütfen;

http://www.youtube.com/watch?v=mWJCH71tBEQ
It don't mean I'm blind
Perhaps there's a thing or two..

hüt hüt kuşları ile araba alarmları

organik ve dijital senkron için yarışırken..

bütün insanlığı burnunu karıştırırken yakalamışlığım vardır diyecem

deli diyecekler

tövbe tövbe,
kırları çağrıştıran güzel bir emerson lake and palmer şarkısı, sonundaki klavyeyle mi neyle yaptıklarını anlamadığım solo nefis.
From The Beginning:

https://www.youtube.com/watch?v=3epPMa5rq0U
mükemmel bir elp şarkısı. hem fazlaca bilindiktir hem de damardır.
© copyright 2005 - 2026