(bkz: youthanasia)

aah ah.. serbest çağrıştı..
ıstırap çeken kimselerin öldürülmesi.

#euthanasia
6 ay oldu, umarım iyiden hallicesindir asgari olarak. anımsıyorum seni haberin olsun, selametle.
merak durumu artık endişeye dönüşmeye başladı.
lütfen içi rahatlatacak bir emarede bulun şayet görecek olursan.

yazar.
bilgili, dost canlısı, harika üsluplu, yardımsever, tertemiz niyetli ve düşünceli, bu mecranın her zaman en seviyeli figürlerinden olmuş; saygıdeğer insan.
Yokluğu özlem doğurur. Varlığı kazançtır.

Mutlu bir sene geçirmeni diliyorum. Huzurla ilerleyen bir dönem olsun. Lütfen ses ver rastgelirsen. mesaj alımını da deaktif ettin.

Görüşmek üzere.
Yine bir 4.nesil ve yine şahane bir yazar.

Her cümlesinden bilgi ve tecrübe akıyor efenim, durduramıyoruz. *
yardimsever, kibar, dost yazar. ara sira ugra dedikodu yapalim.*
fotograf konusunda cok yetenekli olan yazar. bu sarkiyi da kendisine cok alakasiz bi sekilde armagan etmek istiyorum:
http://www.youtube.com/watch?v=xFW3G7Y8jQI
bu asosyal kardeşime müjde niteliği taşıyan araştırma sonucu gönderiyorum biraz geç de olsa.

evet biliyordun o sabahlamaların, kan çanağı gözlerin, seğiren sağ el işaret parmaklarının bir anlamı olduğunu.

http://www.ntv.com.tr/arsiv/id/25477923/

dur sana imzalı bir tişörtümü göndereyim anı olsun

http://www.google.com.tr/...ox-a&ved=0CD8QMygZMBk
tanımadığım en iyi niyetli, düşünceli yazarmış.
tanıdığım en iyi niyetli, düşünceli, yardımsever yazardır.
kendilerine pink floyd - breathe armağan etmek istediğim yazar. nice güzel dinlemelere efendim. muhtemel zevkdaşız.
bir random gülüş tarzıdır.
milletle uğraşmayı sevmeyen kalburüstü yazardır. sahip olduğu birikimin çeyreğini burada paylaşsa ortamın ihya olmasına büyük katkılarda bulunmuş olur.
Anlayışlı ve yardımcı olmaya çalışmasıyla insanı mutlu eden yazar. teşekkür eder kendisini uzun yıllar aramızda görmek isteriz.
karamsar bir yazar galiba.

o ne biçim nick be öyle?

ekran'dan yel alsın*

*eksile, vur, hancerle beni!
(bkz: #3956735) numaralı entrysine yerden göğe kadar hak verdiğim güzide yazar.
latince iyi* ve ölüm* kelimelerinden oluşturulmuştur.

(bkz: ötenazi)
tetris üzerine doktorayı bos ver bu direk prefosere yapmış yazar. tebrikler valla okurken salyalar akıyordu öyle yazmışsın ki kendimi gördüm resmen. ehe
tetris üzerine doktora yaptığını düşündüğüm yazar.
(bkz: youthanasia)
(bkz: ötanazi)
gece gece üşenmeyip beni bir sanat tartışmasına çeken, birikimi olduğunu ezmeden gösteren ve paylaşan yazardır. Takip edilmesi faydalı olabilir. Bana göre olur da size göre bilemem.
ing. ümitsiz hastanın ilaçla öldürülmesi, acısız ölüm.

ayrıca; dördüncü nesil bir yazar. *
© copyright 2005 - 2026