az önce cnntürk'te rüşvet operasyonunun arkasında ingiltere var diyen yazar.faiz lobisi,israil,abd'den sonra yeni bir komplo öznesi duydum. sağolsun erdal bey,kahrol emperyal ingiltere.
Adam delilsiz konuşuyo sürekli mitin yaptigi bir şeyi söyleme belge getir mosad ajanlari sızmış diyor şimdi de. Konuyu saptırıyor hep.
mavi turla mossadın türkiyeye girdiğini iddia etti.
yorum yapmasam.
akp savunması bu herife düştü ise etoo bitmiş diyorum.
© copyright 2005 - 2026