bugün

1995 yılında kurulmuş ilk başta death metal yapan ama daha sonraları gothic metal yapmaya başlayan finlandıya'lı grup.

entwine.org
(bkz: depece mode-enjoy the silence) şarkısınıda söyleyen bi grup.
time of despair parçası güzeldir.
bi de learn to let go parçası vardır ki loop'a alınmalık..
(bkz: safe in a dream)
(bkz: ölmeden önce dinlenmesi gereken şarkılar)
en-twine seklinde turetilmis bir sozcuktur.
safe in a dream , nothing's forever gibi harika şarkılar üretmiş gothic/doom/death arası karma bir tür icra eden finlandiyalı güzel bir grup. bir de şu var tabi:

(bkz: finlandiya dan babam çıksa dinlerim)
fena bir grup değildir, ama her şarkısını beğenmek zor. yine de aradan seçilip dinlenecek güzel şarkılar vardır birkaç tane, onu bulamayanlar da var.
closer my love gibi mükemmel bir şarkıyı barındıran grup.
(bkz: everything for you)
(bkz: grace)
dinledikçe daha da çok sevilen grup.

(bkz: nothing left to say)
Losing the ground şarkısı bende apayrı bir yere sahiptir duygularımı depreştirir insanın içini bi hoş yapar.

(bkz: Losing the ground)
(bkz: snow white suicide)
(bkz: surrender)

http://www.youtube.com/watch?v=KT7otUeQ7ms
ayrı bir tınıya tada sahip finlandiyalı mutlaka arşivde en azından birkaç parçası kesinlikle bulunması gereken başarılı grup.
aşkı en güzel tarif edebilen nadir gruplardandır.
finlandiyalı olmasına şaşırmadığım gruptur.
bugün keşfettiğim ve gayette beğendim grup.
2009 dan beri sessizliğini koruyan, bana da eski bir sevgilimi anımsatan gothic metal icracısı fin gruptur.

az mı dinledik grace şarkısını uğruna beeh. ne garip günlerdi.
Chaotic Nation adında yeni bir albüm çıkarmış çokta iyi yapmış topluluktur.

buyurun buradan dinleyebilirsiniz.

http://kaaoszine.fi/ennak...u-entwine-chaotic-nation/
© copyright 2005 - 2026