bugün

bu tip armutlar erkek arkadaşlarinin yanında ana avrat düz giderken güzel bi hatun gördüklerinde içlerinde ansiklopedi kaçmış gibi konuşurlar.Bunlar için entel cafeler falan yapılmıştır.Çiftleşme mevsimlerinde bu tip yerlere giderseniz yanınıza meydan larousse almayı unutmayın.
Ahmet kaya'nın söylediği,sözlerini yusuf hayaloğlu'nun yazdığı şarkı.
sözleri*
piposu agız kenarında
bodrum'un entel barında
herkesin yarğılamaktan
kimse kalmamış yanında
sakalları şarap tasında
dikilmiş barın ortasında
tanınsın diye bekliyor
sanırsın dev aynasında
bir eli televizyonda
öteki eli basında
birşeylerin tadı kalmış
dişlerinin arasında
başkalarına hümanist
karısına karşı dayı
nasil beceriyor bilmem
ikisi birden olmayı
konuşurken solcusun
yaşarken karambolcusun
oportunizme bulaşmış
tipik bir orta yolcusun
bir allahcı bir kulcusun
bir davulcu bir pulcusun
ne kadar inkar etsen de
hem jigolo hem dulcusun
o yandasın bu yandasın
hovardasın hep bardasın
artık rol yapmayı bırak
sen bir entel magandasın
behey sanat hırsızı
behey üretme kabızı
birazcık efendi ol
birak elinden şu sazı
yavuz bingöl'ün koşar adım yöneldiği durum.
entelektüel olmaya özenen ve bunun yanısıra magandavari davranışları
bünyesinde harmanlayan insanlar için kullanılır. misal olarak
işbu entryi yazmadan önce burnumu karıştırmış olmam ve sağ elimin
yüzük parmağıma yapışan tatak parçacığının* klavyenin
t harfine takılması ve her t'ye basışımda danışment bir hazzalmam
gösterilebilir. örnekler arttırılabilir... ama osurmam lazım izninizle.
şarkıda bahsedilen şahsın kenan evren olduğu iddia edilir.*
sözleri yusuf hayaloğlu tarafından yazılan ahmet kaya tarafından seslendirilen, fatih kısa parmak a diss atılan şarkıdır. öyle ki fatih kısaparmak ahmet kaya ile ilgili ileri geri konuşmuştur, rahmetli yusuf hayaloğlu da ahmet al şunu ağzının payını ver demiştir. *
sözlerinde doğruluk payını çokça bulunduran, dizelerinin yusuf hayaloğlu'nun yazdığı, ahmet kaya'nın yorumuyla güzelleşen şarkı.
arka fonda ismail yk çalarken dünya klasikleri okuyan adamdır.
tüketim toplumunun otobiyografik retoriği.
böyle bir şarkı mı varmış diye şaşırdığım , sıfat tamlaması.
sanat hırsızı, üretme kabızı, başkalarına hümanist... çok doğruu çok güzel sözler..

çetin altanın dediğine göre de : yaşamış taklidi yapa yapa, hiç bir şey yapmadan ağır ağır yaşlanıp kaybolmak...

tüm bunlar gerçek kendisini ortaya koymayan insanı gösteriyor aslında. maganda olduğunun farkında, ama sahte imaj yaratan kimseler.. ve evet bundan , sahte yaşamdan kurtulamayacak , ağır ağır yaşlanıp kaybolacak

(bkz: NPD)*
(bkz: (#6859401))
"magandalık ırsi mi, karılar benden tırsii mi?" sözüne beste yapan kişiliktir.
yusuf hayaloğlu'nun derdini mükemmel anlattığı şiirdir.
ancak bir yanlış anlama durumu söz konusudur bence, yanlış değerlendirme.
şimdi burada tekrar yazıp entry'i göte sokmaya gerek yok zaten sözlerin yazıldığı şahıstan yukarıdaki bazı entry'lerde bahsedilmiş. yüzyılın en sağlam ayarlarından biridir bu şarkı.
kurallara uymamanın uyulması gereken bir kural olduğuna inanan kravatlı tiptir.