galiba daha dün yazar olmuş. bu aralar sık sık başlıklarda gördüğümüz 8.nesil yazar, hoşgelmiş.
(bkz: #13557901)
sekizinci nesil sevimli yazar, güldürmüştür, hep gülsündür.
sınıf arkadaşım olmasını çok istediğim kişi. ama o 5-b 'de.
elektronick mühendisi olmaya çalışan bir yazar ama öyle bir bölüm yok NESiLDAŞ yazar. hoşgelmiş.
Ooo kafa iznini bitirmiş yazar.
Şakirt yazar. Senin gibilerini çok gördük burda. Hadi şimdi naş naş.
en gereksiz troll. üstüne üstlük liseli bir de. allah başka dert vermesin. amin. evet.
© copyright 2005 - 2026