Yaşlanmamak ve her daim estetik kalmak gayesinde bulunup karşılığında herşeyden vazgeçmektir.
aslında her insanda bulunur. Estetik herkesin önemsediği bir konu. Ama bazı insanlar dış görünüşüne daha takıntılı ve daha narsisttir. Yaşlandıkça, çirkinleştikçe agresifleşirler.
© copyright 2005 - 2026