bugün

Profiline girip utanarak gerisin geriye çıktığım yazar.
Ayol bi şok oldum.

O nasıl ayıp bir profil resmi. Hiç bir kıza yakıştıramam.

Bir orta parmak işaretine bi de bu harekete katlanamam.

Ay elim ayağım titriyor.
bence takibe değer bir yazar, iyi yazıyor.
aslında ilginç biri falan değil. böyle sıradan bir yazar, jesusuntorunu buna haddini iyi bildirmişti. gerçi iftira atmıştı buna besbelli. ama yinede izi iyi kalmış bence.
özel mesaja kapalı yazar. halbuki entrylerini okuyunca ilginç biri olduğunu düşünüyorsunuz. jesusuntorunu fazla korkutmuş galiba... neyse konuşmak istiyorsan mesaj at. çekinme.
ya bu gerzeğin benim nickaltımda ne işi var? yırtık dondan çıkar gibi her yerden çıkıyor çıldırıyorum.
(bkz: jesusuntorunu)
jesusun torunu tarafından aşağlanan kız unutmayacağız unuturmayacağız.
© copyright 2005 - 2026