bugün

Benzin dökmeyi unuttular diye bunu başarısız bir proje olarak gördüler.
Bunlar ya salak ya da vatan haini.
O benzinden ötürü başarısız olmadı o batının bize direktif vermesiyle oldu. Sattığımız teknoloji ürünlerini bir daha vermeyiz derseler sen bile raftan kaldırırsın bu projeleri. Ya da hadi lan oradan diye resti çekip sıfırdan yaparsın her şeyini. Cemal aga bu riski göze alamadı.
Batının ne kadar iki yüzlü olduğunu bir kez daha görmüş olduk.
Hani derler ya Türkiye'nin gelişmesini istemiyorlar diye, ve bu doğru çıktı.
Günümüzde birçok alanda gerideyiz.
daha ziyade türkiyedeki yabancı araba distrübütölerinin tezgahıdır.

ne paralar yedirdilerse artık.
Eğer başarılı olsaydı şuan TOGG bu kadar abartılmazdı.
Çoğumuz Devrim arabalarına biniyor olurduk.
görsel
Zamanında değeri bilinseydi, böyle bir otomobilimiz olabilirdi.
şimdi de yerli togg var. reeder var.
Filmi de güzeldir. izlemediyseniz tavsiye ederim. Selçuk yöntem, halit ergenç gibi oyuncular da kadroda.

Türkiye'de imal edilen ilk ve tek (togg ve anadol devrim kadar yerliliğe sahip değil) yerli otomobil. Tamamen milli imkanlarla çok kısa bir süre içerisinde üretilmiştir. Motoru dahil yerli malıdır.
© copyright 2005 - 2026