bugün

fetö'cü müsünüz nesiniz be...

Hataylı depremzedeler, insanca bir yaşam için sokağa inip eylem yaptı:

"Suyumuz gelmezse her Allah'ın günü eylem yapacağız..."

https://twitter.com/yirmi...5CrVPnN5pKqiCadQ&s=19
ne yapsınlar su gelmemişse. mecbur eylem yapacaklar.
Bu sıcaklarda çok kötü durumlari.umarim en kısa zamanda sorunları giderilir.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026