bugün

nickimden mi esinlendin ne yaptın mübarek dediğim yazardır.hoşgelmiş.
Değişik bir tarzı var sanki biraz trollümsü.
(#19174496)

Erkeğini inim inim inleten yazar. Hoşgelmiş.
(: Hoşbulduk demesi artık farz olmuş 10. nesil yazar. Nam-ı diğer ben. (bkz: deeppurple13)
nesildaş hoş gelmiş. *
© copyright 2005 - 2026