bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle24
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- bugün de meme atan olmaması13
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- mısır4
- yeni zelanda3
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- hoşgeldin pazartesi7
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ege waw3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- krista allen2
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ikinci el elbise giymek2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- sol tarafın inzal olması3
9. nesil yazar.
Az önce greyfurt yiyişinin ve dişlerinin fotoğrafını gördüğüm yazar. inci gibi dişleri vardır.
Çok kral bir yazar.
aziz yıldırım" ı hala savunabilmesinden ötürü donuza eklemeye karar verdiğim değerli yazar. saygılar...
her daim yazması gereken güzel insandır. gitmek gibi bir düşüncesi varsa vazgeçsin şimdiden öyle bırakıp gitmek yok sevenlerini..
Sevilen ve takip edilen bir yazar. Yazılarını okunasıdır.
Sabah sabah kafayı turşuyla bozmuş yazar. Tüm sözlüğü turşu kokuttu.
Edit: çıldırmış olmalı, şu an kestaneden de turşu yaptı bakalım.
Edit: çıldırmış olmalı, şu an kestaneden de turşu yaptı bakalım.
futboldan anlamayan yazardir.
Geçmişi yaşayan yazar, günümüze dönmesini umuyoruz, ha bu arada günümüze dönerken bazı acı dolu anları yaşayacak mecburen ama yapacak birşey yok.
(bkz: 2-2 mi 2-2 mi)
(bkz: şampiyon olduk sanıp timsah yürüyüşü yapan takım)
(bkz: şike davası)
(bkz: pavalı köpeklev)
(bkz: şampiyonluğu kaybettiren denizli maçı)
(bkz: 2-2 mi 2-2 mi)
(bkz: şampiyon olduk sanıp timsah yürüyüşü yapan takım)
(bkz: şike davası)
(bkz: pavalı köpeklev)
(bkz: şampiyonluğu kaybettiren denizli maçı)
Kesinlikle güzel entryler ile sözlüğe kalite katiyor.
şuradaki yüzlerce döner döner hep aynı plağı çalar
işsiz güruhundan çok farklı şeyler yazıyor bu da yeter.
işsiz güruhundan çok farklı şeyler yazıyor bu da yeter.
sevdiğim takip ettiğim bir başka yazar daha, umarım diğer yazarlar örnek alır. iyi yazmalar.
iyi bir yazardır.
tam bir yeni chp'li olan çakma atatürkçü yazar.
çabuk sinirlenen bir vatandaşımız.
An itibari ile başkaldırışını yapıp,kendini silikleştiren yazar.
Pardon,artık yazmıyor.
Yazdı.
Pardon,artık yazmıyor.
Yazdı.
Üzdü.
Veda etseydi, gitmemeye ikna ederdik belki.
Veda etseydi, gitmemeye ikna ederdik belki.
sabah sabah üzüntülere sevk eden gitmiş yazardır. sabahları entirilerini okumaktan keyif aldığım bir avuç insandan bir tanesiydi. az önce gene girdim profiline ama okuyacak entiri yok çünkü yazarın kendisi yok..
buradan gidene söyleyecek laf elbette yok zaman zaman isyan ettirecek noktalara kadar geliyor ancak bir diğer iyi arkadaşımın da yazdığı gibi keşke bir haber etseydi en azından bir iki kelam ederdik. belki de bunu istemedi cayarım diye yapacak bir şey yok yolu da bahtı da açık olsun her şey istediği gibi olsun. gidenin arkasından su dökmek gibi oldu ama ne yapalım..
buradan gidene söyleyecek laf elbette yok zaman zaman isyan ettirecek noktalara kadar geliyor ancak bir diğer iyi arkadaşımın da yazdığı gibi keşke bir haber etseydi en azından bir iki kelam ederdik. belki de bunu istemedi cayarım diye yapacak bir şey yok yolu da bahtı da açık olsun her şey istediği gibi olsun. gidenin arkasından su dökmek gibi oldu ama ne yapalım..
Selâmsız sabahsız ansızın gidiveren, sözlükte anlamlı ve keyifli tespitleriyle, sınırlı sayıdaki güzel yazarlardan biriydi...
Niye gidiyorsun?
Ne var gidecek?
Gittin de n' oldu?
Elini, taşın altından çekince, başın göğe mi erdi?
Çok uzaklaşmadıysan gel... Bekliyoruz...
Niye gidiyorsun?
Ne var gidecek?
Gittin de n' oldu?
Elini, taşın altından çekince, başın göğe mi erdi?
Çok uzaklaşmadıysan gel... Bekliyoruz...
alışkanlığımı etkileyen yokluğun sebebi.
alışkanlığımdı.
alışkanlığımdı.
"gidişi bize üzüntü, müptezellere sevinç olmuştur."
Edit: Atatürk etrafında ortak paydada buluşmamız bir yana, siyasi görüş olarak tamamen zıt yönlerde olmamıza rağmen sürekli saatler tartışabildiğim bir yazardı. Polemiğe girmek için değil karşı tarafı dinlemek için konuşurdu. Her türlü görüşüme saygılı yaklaşmış hiç bir değerime herhangi bir saygısızlıkta bulunmamıştı.
Umarım tekrar döner de o tartışmalarımızı tekrar yaparız.
Edit: Atatürk etrafında ortak paydada buluşmamız bir yana, siyasi görüş olarak tamamen zıt yönlerde olmamıza rağmen sürekli saatler tartışabildiğim bir yazardı. Polemiğe girmek için değil karşı tarafı dinlemek için konuşurdu. Her türlü görüşüme saygılı yaklaşmış hiç bir değerime herhangi bir saygısızlıkta bulunmamıştı.
Umarım tekrar döner de o tartışmalarımızı tekrar yaparız.
üzüntü sardı buraları.
Başlı başına chp nin yayın organı gibi bir şeydi. Belki de chp den bir teklif de almış olabilir. Bilmiyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar