bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi3
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- sözlüğün tadının kaçması4
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- düşün ki o bunu okuyor16
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kıskanmak7
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
eminim hiç korkunç olmicaktır türk filimlerinden beklentimiz vasat .
Cinli minli filmleri nasıl izliyorsunuz birader cidden psikolojinizi etkilemiyor mu ?
benim gibi ottan boktan korkan bir adamı bile beklediğim kadar korkutamamıştır. vasat altı filmdir. dayamışlar ketçabı, dayamışlar boru sesini, dayamışlar ayeti, film yaptık diye geçiniyorlar. bir de ''ey ölümlü bu sana 6. uyarımdır.'' gibisinden bir şeyler diyordu. resmen seyirciye oynamış. filmine güvenmeyen insanın işidir bu.
Hasan Karacadağ'ın dabbe serisinin 6.filmidir.
Eminim bende siccin 2 kadar etki bırakmayacak olan sinema filmi.
Eminim bende siccin 2 kadar etki bırakmayacak olan sinema filmi.
Hiç bi bölümünu izlemeye dahi tenezzül etmediğim artık boku çıkmış saçma film. Lütfen Türkler bilim kurgu ve korku filmi cekmesin. Cunku sıçıp sıvıyoruz.
hep aynı konu. adam bikmadi 6 filmdir. yine hocanin teki gelir cin çıkarır gider.
hasan karacadağ ın tüm filmleri birbirinin aynısı...bir fark yok...
ne bitmeyen cinlermis amk dedigim filmdir. skecem dabbesini de ebesini de. sinirliyim bu aksam.
Dün sabaha karşı 5 te fm mi oynarken youtubeda slow şarkılar dinleyip keyif buluyordum.
taa ki şarkının reklamı bu filmin fragmanı olana dek.
Bu hafta gideceğim filmdir.
taa ki şarkının reklamı bu filmin fragmanı olana dek.
Bu hafta gideceğim filmdir.
yeter la.
dedirten "cin"li fim serisi. klasik türk korku filmi
dedirten "cin"li fim serisi. klasik türk korku filmi
fragmanı izledim, biraz heyecanlandım. ta ki fragmanda crossfire'ın alarm sesini duyana kadar.
hiç gülmediğim kadar güldüğüm filmdir. toplumca gülmeye ihtiyacımız olduğundan izlenmelidir. bütün samimiyetimle söylüyorum, salonda uzunca kahkahalar koptu hemde defalarca.
suan izlemeye başladığım film. amk gotum titriyor.
Öncelikle türk Korku filmlerinin sürekli cinler üzerine yapılmasına kızan arkadaşlara söylemek istediğim 1-2 cümle var.
Her ırkın Her milletin kendine göre inandığı korktuğu imgeler vardır. japonlar nasıl hayalet amerikanlar canavar veya katil kullanıyorsa türkler de cin büyük vs. Kullanıyor ki bunu gayet doğal buluyorum. işlenişi de bu filmde gayet başarılıydı.
Film hakkında bişeyler söylemem gerekirse;
Oldukça uzun bir film olduğunu söyleyebilirim ama ne kadar uzun olsa da sıkmıyor sürekli aksiyon ve korku ögeleri mevcut. Her filmde yaptığı gibi yönetmen abi (ismini şuan hatırlayamadım.) en tahmin etmediğimiz kişiyi katil yaptı. Senaryo aşırı detay içerdiği için eğer çok dikkatli izlemezseniz olay örgüsünü kaçırmanız işten bile değil. Bu filmde bilindik oyuncuların oynaması ses ve görüntü efektlerinin bolca kullanılması mutlu etti. Gerçi ses biraz fazlaydı ama olsun. Bunlar olumlu yönleriydi. Şimdi olumsuz yönlere gelirsek. Abi biraz fazla iğrenç olmuş film yok kadının kirli iç çamaşırını getirmeler ağızdan sürekli bişeyler çıkması usandırdı film boyu. hani korkmak yerine daha çok mide bulantısı çektiğim sahneler oldu. Ee bu da izleyici için pek hoş değil bi yandan mısır yiyoruz el insaf swh. Onun dışında diyeceğim başka bişey yok 10 üzerinden mirrors 9 ise bu 7dir. izlenebilir.
Edit: yönetmen hasan Karacadağ.
Telefondan, dar vakitte yazdığım için biraz karışık oldu kusura bakmayın *.
Her ırkın Her milletin kendine göre inandığı korktuğu imgeler vardır. japonlar nasıl hayalet amerikanlar canavar veya katil kullanıyorsa türkler de cin büyük vs. Kullanıyor ki bunu gayet doğal buluyorum. işlenişi de bu filmde gayet başarılıydı.
Film hakkında bişeyler söylemem gerekirse;
Oldukça uzun bir film olduğunu söyleyebilirim ama ne kadar uzun olsa da sıkmıyor sürekli aksiyon ve korku ögeleri mevcut. Her filmde yaptığı gibi yönetmen abi (ismini şuan hatırlayamadım.) en tahmin etmediğimiz kişiyi katil yaptı. Senaryo aşırı detay içerdiği için eğer çok dikkatli izlemezseniz olay örgüsünü kaçırmanız işten bile değil. Bu filmde bilindik oyuncuların oynaması ses ve görüntü efektlerinin bolca kullanılması mutlu etti. Gerçi ses biraz fazlaydı ama olsun. Bunlar olumlu yönleriydi. Şimdi olumsuz yönlere gelirsek. Abi biraz fazla iğrenç olmuş film yok kadının kirli iç çamaşırını getirmeler ağızdan sürekli bişeyler çıkması usandırdı film boyu. hani korkmak yerine daha çok mide bulantısı çektiğim sahneler oldu. Ee bu da izleyici için pek hoş değil bi yandan mısır yiyoruz el insaf swh. Onun dışında diyeceğim başka bişey yok 10 üzerinden mirrors 9 ise bu 7dir. izlenebilir.
Edit: yönetmen hasan Karacadağ.
Telefondan, dar vakitte yazdığım için biraz karışık oldu kusura bakmayın *.
Baştan sona aksiyon dolu film. Izlemek isteyenler için kesinlikle sıkıcı değil. Olay örgüsü sağlam. Ve derin bi senaryo kurgusu var. Ayrıca oyunculuk performansi bu filmde had safada. Ses efektleri falan çok başarılı. Ancak o ağızdan çıkıp duran şeyler mide bulandırıcı ve kötü bi animasyon olmuş. Genel anlamda ise 10 üzerinden 9 puan diyelim.
Türkiyede korku filmi deyince benim aklıma hasan karacadağ gelir. Bu zati ayrı yere koymak lazım. Yönetmenin ellerine sağlık
Türkiyede korku filmi deyince benim aklıma hasan karacadağ gelir. Bu zati ayrı yere koymak lazım. Yönetmenin ellerine sağlık
her cin içerikli filmde olduğu gibi, bunda da alelade bir konu vardı. bu gidilmemesi için 6. uyarı bence.
Ey ölümlü bu sana 6. Uyarım sloganını ulan harbi acaba uyarı falan bir şey var mı diye düşünüp ulan siktir git cinle falan uğraşıyoz sanki diye bir sonuca vardığım film.
Yönetmen senarist oyuncular ve tüm emeği geçenlerin muhtemelen katli vaciptir.
Yönetmen senarist oyuncular ve tüm emeği geçenlerin muhtemelen katli vaciptir.
ilk beşini izlemeden bi bok anlamayacağımı düşündüğümden mütevellit izlemediğim filmdir.
Korku filmi izlemek başkı başına bir saçmalık bence.
Korku filmi izlemek başkı başına bir saçmalık bence.
Böyle cinin ta dibini sikeyim dedirten komedi filmi.
Türklerin korku anlayışı, dini farklı şekillerde yorumlamak, herşeyde dini kullanıyoruz anasını satayım.
konusu itibariyle izlemekten acayip tırstığım serinin 6. filmidır.
film için bir kasap dükkanıyla anlaşmışlar sanırım. her birinde parça parça antrikotlar kollar kaburgalar pirzolalar kelleler..
bi keresinde tuvaletten bir kurbanlık et çıkmıştı. gülmekten öldük.
bi keresinde tuvaletten bir kurbanlık et çıkmıştı. gülmekten öldük.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar