ne kadar karalansa da, baştan başladığımda tüm parçalarını eksiksiz dinlediğim megadeth albümüdür. \"risk e\" ön adım olduğu söylenilebilir ancak içerdiği duygu baz alındığında yanından değil, kilometrelerce açıklarından geçemez. youthanasia gibi ağır bir albümün ardından hem o ağırlığı, hemde bildiğimiz megadeth havasını harmanlamaya çalışılmış, zannımcada çok başarılı olunmuştur. dinleyiniz, dinlettiriniz efenim...
ilk 6 albümün muhteşemliğinden sonra kesinlikle megadeth hayran kitlesinin beklentilerini karşılamamıştır.
içinde ilk dinlediğim megadeth parçasını* barındırması açısından özel bir albümdür benim için. ayrıca trust, she wolf, a secret place, vortex gibi gayet güzel şarkılar da barındırır içinde.
kendilerince müzikten süpersonik anlayan çoğu kimse tarafından yerden yere vurulan bir megadeth albümüdür. hatta risk ile karşılaştırılır, risk kadar kötü bir albüm olduğu söylenir bazı kişilerce falan da dikkate almayız tabi biz onları.

en iyi megadeth albümü değildir tamam ama çok olgun ve şahsiyetli bir albümdür. çok beğenirim.
trust, she wolf ve vortex albümün en iyi parçalarıdır.
(bkz: evil that s within)
içinde;

trust
almost honest
vortex
a secret place
fff

gibi harika şarkılar bulunur , risk albümüne bi ön adımdır.
(bkz: one thing)
megadeth'in 1997 çıkışlı albümü.
1. trust
2. almost honest
3. use the man
4. mastermind
5. the disintegrators
6. i'll get even
7. sin
8. a secret place
9. have cool, will travel
10. she-wolf
11. vortex
12. fff
© copyright 2005 - 2026