bugün

(#24658698) önce açsın iyice okusun, sonra yazsın yazarı. arkadaşının kişiliği bozuk olabilir ama bipolar insanlarının yaşadığı şey yalnızca duygu-durum bozukluğu.
80 kuşağını dibine kadar yaşamız 10. nesil yazar. hoşgelmiş, güzel saptamalar yapmış.
(#21099450) entrysini hayli leziz bulduğum yazar. neydi o klişe. yazsın, yazmamazlık yapmasın.
tesadüfen birkaç yazısını okudum ve hepsi de kaliteliydi. nickine de bakarak yaşının 30 ve üstü olduğunu düşünüyorum. saygılar.
türkiye'de bu türden insanların türemesi halinde türkiye'nin çoğu sorununun düzeleceğini düşündüğüm yazar.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026