bugün

pkk lı kürtlerin ülke kurma çabası içinde olduğu forum sitesidir.

mesela;

http://ciwanenazad.org/mo...=viewthread&tid=27095
(bkz: zoo)
kürtçe dil desteği yok sanırım ki türkçe yazışıyorlar.

birde o büyük beyinleriyle türk parası kullanılmasa nasıl olur falan demeye çalışmış arkadaşlar.

(bkz: yazık lan)
kendi kıytırık dillerini bile konuşmaktan acizken devlet kurmaya çalışanların kurduğu türkçe sitedir. komedi niyetine izlenebilir. misal elemanın biri yazmış "hewal lo biz tc parasını kullanmayak" açlıktan nefesiniz kokuyo hala tc parasını kullanmayak diyonuz. sikimi kullanın o zaman demek isterdim.
© copyright 2005 - 2026