bugün

okul yıllarının ilk 12 senesini atlayarak türkçe namına bir şey öğrenmemiş yazar.
(#11705885) çok haklı olan yazar.
8.nesil yazar.zevkle takip ediyorum,ince anektodları var.
niki hoşuma gitti .hoşgelmiş, döktürsün ch4pter.
8. nesil yazar, hoşgelmiştir.
© copyright 2005 - 2026