bugün

Amerikadan çıkmış grindcore grubu.Solistlerinin çıkaramayacağı ses yoktur.Death metalin yaşayan en iyi solistidir belki de.2012de çıkardıkları monolith of inhumanity hayvani bir albümdür.
Ağustos ayında dinleyicileriyle buluşan 2015 çıkışlı son albümlerinin kapağı beni benden almış olan California'lı death metal grubudur.

(bkz: the anthropocene extinction)
Albüm kapağı da şöyle bir şeydir:

görsel
ilk dinlediğimde yoğ amına tepkisini verdiğim efsanevi grindcore grubu. monolith of inhumanity albümü favorimdir.
kanıma grindcore'un en başta gelen grubudur. grindcore'u bunlar sevdirtti bana.
Son albümleri terrasite'ı 2023 yılında çıkaran grup. dinlemelere doyamıyorum.
© copyright 2005 - 2026