bugün

(bkz: timur u sahiplenmeye çalışan yobaz/#30479793)

timur'a gayr-ı müslim diyerek beni gece gece yaran yazar.

bilen de konuşuyor bilmeyen de işte. ne yaparsın.

(bkz: timur güldü)
(bkz: anne ben mizah yaptım)

(bkz: sen yapma ulan ayı)

bari format bileydin diye seslendiğim yazar. @2 nedir yahu. te'allah'm.

sen tezat yapma mübarek. ironi diye ciddi ciddi entry girmişsin hâlâ konuşuyorsun. iğneci tavır böyle olmaz. biraz ziya paşa oku evlat. nef'i oku. mizaha yaptığın izah daha komik olmuş. var sen hesap et.
faşist yazar.
yeni troll hayırlı olsun.
küçükken topu topkapı sarayına kaçan yazar. artık orada ne geldiyse başına..
o olay travmaya yol açmış olmalı ki bugün osmanlı aşağı osmanlı yukarı yardırıyor hergele.
© copyright 2005 - 2026