bugün

adana taraflarında çok küçük olmayan grili siyahlı örümceğe verilen isimdir.*
Çocukken dereye inerdik, toprakta böyle ufak ufak delikler olur, karınca yuvası sanabilirsiniz ilk anda değil. karınca yuvalarının yazın etrafında toprak birikintisini veya en azından bir kaç karıncayı illa ki görürsünüz.

işte bu farklı bir delik. alırdık ucunca bi çubuk, deliğe sokup sokup çıkarırdık ve bir yandan da "böbü gelio, böbü,gaç gaç gaç" diye birbirimizi korkuturduk. En nihayetinde de delikten gocaman bi örümcek çıkardı.
© copyright 2005 - 2026