bugün

özlenen yazar. kendini fena halde davula kaptırmışsa daha bir güzel olacak bak. bir stüdyo yapsak ya. ekip tamam hacı.
(bkz: ruby)*
bir de şöyle bir şey var:

üçnoktam
ne kime alkış tutmuş, ne kimseye sataşmış yazardır. ee.. tabi insan anlama ve düşünme organı olarak götünü kullanınca böyle oluyor.

hele bi soluklan yeğenim, nick altından nick altına atlıyorsun.
bana alkış tutan yazar. yeter buny alkışlama , götüm kalkıyo..*
ortada bir hata olmadığından, hakkında 'hatasını kabul etmiş' tabiri kullanılamayacak olan yazarın arkadaşıdır.

ayrıca hakkında dolaylı tanımlamalar yapılamayacak kadar muhterem bir yazardır ..

he derseniz ki* ne bok yemeye yaptın o zaman, haklısınız yedik bi bok..

kendisinden ricam; buny bana ateşli destek ver, buny bana alkış tut..

dipdiri not: ateşli destek konusunda dişi familyası üzerimde daha efektif bir etki bırakmaktadır..*
doğum gününe girmiş bulunmaktayız... 3 dakikalık saygı duruşu! *
bugün doğum günü olan yazardır. mutlu yıllar...
(#6292576)
karma: 426 (süper mario)

Nasıl bir tesadüf lan bu ?
ara sıra blog'una da göz attığım, hoşsohbet, alçakgönüllü insan.
eski sevgilim.
başlığının birinci entry'si hala ayar olan yazar. yaktın beni vanilla sky!

(bkz: küçüktük tabii o zamanlar)
söykü isimli dergide öykülerini paylaşması umut edilen yazar.*
konuşulmak tanışılmak istenen yazar. * *
© copyright 2005 - 2026