bugün

Makarnasını yedim,Beğenmedim.

Bir daha gitmem sanırım. orada çalışanların kovboy şapkası takması zorunluymuş.
ortamlarda "ben bu breadlinin sosuna çoook ama çoook bayılıyoooorrrooom" diyebilirsiniz. paris sosunu güzel

yapan hardal mı acaba? tavuğu da çıtır ama kuru değil süper bi şey abiler.
tuhaf tuhaf sos isimleri olan, salatası güzel, dürümü eh işte, fiyatları makul, genelde menülerini tavuk üzerinden şekillendiren, bornova'daki şubesiyle bornova ahallisinin sipariş vermesi açısından ideal bir restoran.
© copyright 2005 - 2026