bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi4
- bir insanı sevmek7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- haitinin gol atmış olması3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- my number one2
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- yazarların imza parfümleri3
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- fazla kilo2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- ameliyat olmak7
- kolu kıllı kız4
- velvet13
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- günaydın2
- pakistan3
- egay sucukcu8
- oyuncu2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- hindistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- guyana4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- gocu2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- bosna hersek3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
artık aşk değildir.
gidene bay bay gelene hay hay.
ölenle olana çare yoktur.
yemişim aşkını.
salla gitsin brehh.
denilesi aşktır.
ölenle olana çare yoktur.
yemişim aşkını.
salla gitsin brehh.
denilesi aşktır.
şişenin dibinde kalan zeytinyağı gibidir. ne ulaşılabilinir, ne yıkanıp temizlenebilir, ancak yeni ve dolu bir şişe zeytinyağıyla beraber tozlu raflara kaldırılabilinir.
bitmiştir.....ne şefkat,ne geriye dönüşler..artık bitmiştir...
artık acı vermeye başlar.
bitmiş ise zaten, adı hiç aşk olmamıştır.
aşk olsundur...
ozan ne kadar güzel dizelere dökmüş
Terketmedi sevdan beni,
Aç kaldim, susuz kaldim,
Hayin, karanlikti gece,
Can garip, can suskun,
Can paramparça...
Ve ellerim, kelepçede,
Tütünsüz uykusuz kaldim,
Terketmedi sevdan beni...
*
aşk olsundur...
ozan ne kadar güzel dizelere dökmüş
Terketmedi sevdan beni,
Aç kaldim, susuz kaldim,
Hayin, karanlikti gece,
Can garip, can suskun,
Can paramparça...
Ve ellerim, kelepçede,
Tütünsüz uykusuz kaldim,
Terketmedi sevdan beni...
*
aşklar da tükenir hayat gibi... başladığı yerde olmaz hiç kimse...ödenecek bedeliniz varsa ve çekecek sızılarınız daha, aşk vardır sürüyordur hala... sevgili iclal aydın' ın dediği gibi;
"ne zaman eskiyor sevgiler, ödenen bedellerin acısı geçince mi"...
"ne zaman eskiyor sevgiler, ödenen bedellerin acısı geçince mi"...
"tamam birader unuttum artık, meğer benimki bir anlık birşeymiş" dersiniz, sonra o'nu msn'de bile görseniz elleriniz titrer.bitmemiştir...
duruma göre, "şimdiki aklım olsa, suratına bile bakmazdım" diye de düşünülebilen aşktır.
yerini sevgiye bırakmıştır.
o da sonrasında alışkanlığa bırakır.
olur sana ilişki
o da sonrasında alışkanlığa bırakır.
olur sana ilişki
herhangi bir tarafca bitirilmiş aşktır.
geride kalan* ise sigaraların canına okuyarak unutmaya çalışır.
daha kötüsü için:
(bkz: platonik aşk)
geride kalan* ise sigaraların canına okuyarak unutmaya çalışır.
daha kötüsü için:
(bkz: platonik aşk)
bitmiştir.
buyunun bozuldugu, optugun prensin veya prensesin kurbaga donustugu an ayrıca "ask bitmez bitirir" demisti ask acısı ceken bir arkadas sanırım dogru, bitmiyor sadece icten ice sizi bitiriyor.
ardından hala acı çekiliyor, içiniz çizilmiş gibi sızlıyorsa, şarkılar hala onun ellerini, şiirler gözlerini söylüyorsa o bitmiş bir aşk değil bitmiş bir ilişki, yarım kalmış bir aşktır. bitmiş aşk içinde kimi zaman kızgınlık, kocaman bir ohh! kimi zaman, hayalkırıklığı bazen ve gözünüzün önünden elinizin tersiyle itmeye çalıştığınız pişmanlıklar, şimdi olsa asla yapmayacağınız haller, halleşmeler,halloluşlar barındırır, terkeden ya da terkedilen oluşunuzla ilintili olarak..
bir de ne terkeden ne terkedilen olma durumunuz vardır ki en güzeli, en acısızı da bu olmalıdır, adı da "tükeniş"tir muhtemelen..
bir de ne terkeden ne terkedilen olma durumunuz vardır ki en güzeli, en acısızı da bu olmalıdır, adı da "tükeniş"tir muhtemelen..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar