bugün

kpps sınavında yapılan şerefsizliği, bir hırsızlığı dinci bir ibnenin:(munafık) hırsızlığı hak görmesidir.
""biz yahudimiyiz yavşak"" diye cevap verilecek durum.
ayrıca bir yere haksızlıkla gelen kişi müslüman olamaz.müslüman hakkı gözetir,haksızlıktan sakınır.
Müslaüman gruba dokunuldu için tepki verildiğini düşündüğüm yazıdır.
(bkz: ulusözlük teki ayrı yazılan de sorunu)

bu başlık dikkate değmez.
biraz da müslümanlar öğretmen olsun diye bir şey yoktur. öğretmenler cemaatten olsun anlayışı vardır.
bizi gavurlar mı eğitti diye türk insanını kara kara düşündüren istek.
hırsızlık yapan, binlerce insanın hakkını yiyen mi müslüman? diye soracağımdır.
cevap evet se, ben öyle müslümanı yerim.

sizin köyde müslümanlar onun bunun hakkını mı yer? bu mudur müslüman?
bir şerefsizlik yapmışsın, buna da "müslümanlık" kılıfı giydirme bari de iki kere şerefsizlik yapmış olma!

şimdi ağzından o müslüman kelimesini bir daha kullanmamak üzere yok et ve siktir ol git!
(bkz: ateist din külütürü öğretmeni)
bir ülkede din dersi zorunlu ders haline getirilip binlerce din öğretmeni atanan bir ülkede gereksiz bi söylem.
kpss sınavında şerefsizlik yapıldığını ve bunu yapanların dindarlar olduğu suçlamasının doğru olduğunu varsayarak açılan başlık.

iddia sahibi iddiasını ispat etmelidir , yoksa bu kişiler ağız ishali olup ona buna iftira atan , anneleri meslektaş kişiler olarak görülecektirler.
hala müslümanlarla fethullahçıları aynı görmenizden kaynaklanıyor zaten şu aki cehaletiniz. Allah diyen herkesi fethullahçı sanacak kadar uzaksınız millete. Siz bilmesenizde bu fethullaçılardan daha fazla nefret ediyor bazı müslümanlar size göre.
Söyleyeni bir kişinin götü olan cümle. Söyleyen kimdir necidir kaale alınır mı belli değil.
somut olarak söyleyeni yoksa da düşünce olarak bunu benimsemiş olan şarlatan ibneler vardır. buradaki "müslüman" kastı da tabi kendi "müslümanlık" anlayışlarına uygun kişiler olsa gerek...

bilinen ama her yerde dillendirilmeyen birşeyi söyleyen adam mıdır yalancı ve kanıtlaması gereken? yoksa ki başbaşa kaldıklarında "bizim çocuklar iyi yerlere gelsin" edebiyatı çevirip, bununla ilgili çeşitli "haksızlıklarda" en ufak dahi olsa rol almak mıdır?

yoğun istek üzerine aptalların da anlaması adına açıklama kısmı:

şimdi efendim örnek olarak x cemaatinden birileri çıkıp da sıklıkla "müslüman çocuklarımız bir yerlere gelsin" demezler. bu düşünce yapısı ilgili cemaatin(islâm inancında olduklarını düşünüyoruz bu noktada cemaat mensuplarının), tâ varoluşunda baskın olan düşünce değil midir zaten? yani insanın islâmiyet'i yaşaması için herhangi bir cemaate illa da tabi olması gerekmez. cemaatler de zaten dini anlamdaki misyonlarından çok; sosyolojik ve toplumsal anlamdaki misyonları ile birbirlerinden ayrılırlar. örnek olarak süleymancılar da islâmiyet inancındadır, nurcular da... o halde her iki cemaati tek bir çatı altında toplayalım, bütünleştirici yaklaşalım meseleye? cıks, olmaz! neden olmaz? çünkü her iki cemaatin de kendi içerisinde "uygulama" anlamında ciddi farklılıkları mevcuttur. süleymancılar daha katıdır, nurcular daha fazla hoşgörü ile yaklaşır cemaat mensuplarına. yani neymiş? cemaatleri ortaya çıkartan da, birbirlerinden ayrılmalarına sebep olan da "bizim çocuklarımız iyi yerlere gelsin" düşüncesinin uygulanışındaymış. yoksa ki düşüncede bir farklılık yok.

haliyle; durumu "biraz da müslümanlar öğretmen olsun" şeklinde telaffuz eden/edecek hiç kimse olmasa dahi bir cemaatin içerisinde, cemaatin zaten üzerine şekillendiği düşünce sistemi o çocukların bir yerlere gelmesine vesile ve araç olmaktır.

kaldı ki fetullah gülen'in, kız öğrencilere "başınızı açıp da öğretmenliğinizi yapın. siz yapmazsanız eğer niyeti art olanlar buralarda görev alacaklar." dediği bilinen, geçmişte yazılmış olan bir gerçekliktir. baktığımızda bunun da "biraz da müslümanlar öğretmen olsun" demekten pek de farkı yoktur.

evet, kendimi daha fazla zihinsel engelliler öğretmeni gibi hissetmemek adına bu kadarını yeterli buluyorum şimdilik aptal kardeşlerim için.