bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
(bkz: #1000)
an itibariyle girdiğim entrydir. nice 1000'lere.
çok büyük beklentilerle şu an girdiğim entry dir. bişey olacağı yok ama heyecanlanıyor insan.
madalya takmayacaklar, ödüllendirmeyecekler ama olsun yine de insan heyecanlanıyor.
şu anda girdiğim entry'dir.
şu anda girdiğim entry'dir.
bir ay da ulaştığım entry sayısı.
nasıl bir işsizim anlamadım ki.
nasıl bir işsizim anlamadım ki.
(#21368732) bu entry 1000. değil şu an girdiğim entry 1000. entry dir.
bu entryden sonra 2 tane entry silik yemiş. modlar kafa yapmayın da komik duruma düşmeyelim lan.
bu entryden sonra 2 tane entry silik yemiş. modlar kafa yapmayın da komik duruma düşmeyelim lan.
2 yıl sonunda girdiğim işbu entrydir. bu entryi de o'na ithaf ediyorum.*
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
...........
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
bininci entry imi
bininci entry altına girdim.
benim bininci entrym bu işte:
...........
bir yazar için kilometre taşıdır.
ahada girdim, gözüm aydın.
ahada girdim, gözüm aydın.
budur. (#22695207)
edit: eksileyen kişi o entry'i sana değil buraya girdim.
edit: eksileyen kişi o entry'i sana değil buraya girdim.
bana ulu Sözlük'te ne kadar çok vakit geçirdiğimi hatırlatan bu entryim şu an itibariyle girilmiştir.
kisilere heyecani yasatan tanimdir. bir sure 1001. tanim girilmez tadi cikarilir, 1001 girilince hicbir heyecani kalmaz.
isabetli yapılması gereken entrylerdir. Entryler silik yerse karma düşer. Sonra durumunuz jt den daha beter olur. (anladınız onu.)
her nedense bu basliga girmek istedigim entrydir.
ilk kez bininci entrymi girmekteyim de...
ilk kez bininci entrymi girmekteyim de...
Şuan girdiğim entrydir. Sikerler abi. Hepinizi sikerler. Bugüne bugün ben bu sözlüğe bin entry girdim. Saksı değilim ben! Saklı değilim!
seksen üç entry sonra ulaşacağım entry sayısıdır.
An itibariyle girdiğim entry çeşidi.
Ey bininci entrym. Öyle bir entry ol ki hiç eksi oy yemeyesin. Babacığına saygılı davranasın. ihanet etmeyesin.
Hadi bismillah.
Olum hiç iyi olmadı hemen eksilediniz lan.
Hadi bismillah.
Olum hiç iyi olmadı hemen eksilediniz lan.
1 Ocak 2013 de girmiştim ilk entry mi. Uludağ sözlüğün sevgililer gününe özel yazar alımını açması ile. Yaklaşık 3 saatte yazar olmuştum. Daha twitter hesabım yoktu ama sözlükte hesabım vardı. Çok toydum. ilkokula gittiğim için yaşımı büyük göstermiştim. Kendimi gururlu hissetmiştim o gün. Sanki entelektüel seviyem tavan yapmış gibi.
Fakat bir sorun vardı. Kesinlikle seviyem yerlerdeydi. Ergen ergen, kadınlı, cinsel içerikli başlıklar açıyordum. Ergenliğimi belli ediyordum. Üstelik bunları yaparken 25 yaşında bir gençmiş edasıyla yapıyordum.
Ayrıca müslümandım, çocuktum ve babamın düşüncelerini yazıyordum. Lanet olası Bir süleymanmanci ve atatürk düşmanı gibiydim. Sanki siyasetten en ufak anlamış gibi ak partiyi savunuyordum, namaz kalıyordum. Babamı tekrarlıyordum. Bu yüzden geçmişimden nefret ediyorum şuanda.
Dedim ya çok toydum. Entry girmek yerine zaten daha çok okuyordum her gün yeni bir şey öğreniyordum sözlükten. Yeni bir tanım, yeni bir kelime, yeni bakış açıları, yeni müzik zevkleri... O zamanlar ben ergence yazsam da sözlüğün seviyesi bugün gibi yerlerde değildi. Yine bir çok bilgili abilerimiz, ablalarımız kendi düşüncelerini aktarıyordu. Seviyordum.
Dine ilk eleştirisel bakışı burda görmüştüm, açıkçası korkmuştum. Bu nasıl müslüman demiştim cahilce. Herkesi müslüman kabul ediyordum. Dine eleştiri yapanları salak gözü ile görüyordum. Bir iplik bile kendiliğinden olamazken nasıl dünya oluyordu. Sonra Richard Dawkins diy biri ile ilgili başlık okudum. Değişik kitapları vardı benim için. Kitaplarından ilk başta uzak durdum (kitap okumayı hep sevdim. Özellikle bilimsel olanları. O dönem stephan Hawking okuyordum) daha sonra adana havaalanında d&r mağazasında gördüm. Aldım okudum. Dehşetle okuyordum. Adam inandığım herşeyi sorgulatıyordu. Benim için kritik bir karardı ateist olmam. Tanrı inançsızlığımı bu sözlüğe borçluyum. Kendi düşüncemden korkmayı bu sözlüğe borçluyum. Hoş görüyü kesinlikle islam yerine bu sözlüğe borçluyum.
Bazense soğuyordum sözlükten. Böyle zamanlarda genelde hayatıma yeni bir kız giriyordu. Derslerim giriyordu. Bir şekilde uzaklaşıyordum. Hala da bazen uzaklaşmak iyi geliyor. Hele ki yazar alımları uzun süre açık kalıp sözlüğün seviyesi düşerken. Bir nevi ara.
Bugün yaklaşık 2 yıl 8 ay olmuş. Ve ben daha yeni giriyorum bininci entrymi. Az ama öz entry girdiğimi idda ederek kendimi kaliteli biri olarak gösterebilirdim Ama hiç kimse inanmazdı. Zaten öyle biri de değilim. Ben sadece okumayı seven daha lise 3 e yeni geçmiş bir sözlük yazarıyım. Yazar kimliğini kimsenin tanımadığı ayrı bir insanım.
Beni geliştirdiğiniz, bana saygı duyduğunuz, kimi zaman eğlendirdiğiniz kimi zaman tartışmaya sürüklediğiniz için siz yazar arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Umarım bu sözlük bir sürü daha insana devrim niteliğinde iyi gelir.
Not: bu yazıyı içimden geldiği gibi yazdım ve ekledim. ikinci kez okumadım, okumaya da niyetim yok.
Mecburi edit: yaşımı soranlar olmuş. Yaşım henüz 17.
Fakat bir sorun vardı. Kesinlikle seviyem yerlerdeydi. Ergen ergen, kadınlı, cinsel içerikli başlıklar açıyordum. Ergenliğimi belli ediyordum. Üstelik bunları yaparken 25 yaşında bir gençmiş edasıyla yapıyordum.
Ayrıca müslümandım, çocuktum ve babamın düşüncelerini yazıyordum. Lanet olası Bir süleymanmanci ve atatürk düşmanı gibiydim. Sanki siyasetten en ufak anlamış gibi ak partiyi savunuyordum, namaz kalıyordum. Babamı tekrarlıyordum. Bu yüzden geçmişimden nefret ediyorum şuanda.
Dedim ya çok toydum. Entry girmek yerine zaten daha çok okuyordum her gün yeni bir şey öğreniyordum sözlükten. Yeni bir tanım, yeni bir kelime, yeni bakış açıları, yeni müzik zevkleri... O zamanlar ben ergence yazsam da sözlüğün seviyesi bugün gibi yerlerde değildi. Yine bir çok bilgili abilerimiz, ablalarımız kendi düşüncelerini aktarıyordu. Seviyordum.
Dine ilk eleştirisel bakışı burda görmüştüm, açıkçası korkmuştum. Bu nasıl müslüman demiştim cahilce. Herkesi müslüman kabul ediyordum. Dine eleştiri yapanları salak gözü ile görüyordum. Bir iplik bile kendiliğinden olamazken nasıl dünya oluyordu. Sonra Richard Dawkins diy biri ile ilgili başlık okudum. Değişik kitapları vardı benim için. Kitaplarından ilk başta uzak durdum (kitap okumayı hep sevdim. Özellikle bilimsel olanları. O dönem stephan Hawking okuyordum) daha sonra adana havaalanında d&r mağazasında gördüm. Aldım okudum. Dehşetle okuyordum. Adam inandığım herşeyi sorgulatıyordu. Benim için kritik bir karardı ateist olmam. Tanrı inançsızlığımı bu sözlüğe borçluyum. Kendi düşüncemden korkmayı bu sözlüğe borçluyum. Hoş görüyü kesinlikle islam yerine bu sözlüğe borçluyum.
Bazense soğuyordum sözlükten. Böyle zamanlarda genelde hayatıma yeni bir kız giriyordu. Derslerim giriyordu. Bir şekilde uzaklaşıyordum. Hala da bazen uzaklaşmak iyi geliyor. Hele ki yazar alımları uzun süre açık kalıp sözlüğün seviyesi düşerken. Bir nevi ara.
Bugün yaklaşık 2 yıl 8 ay olmuş. Ve ben daha yeni giriyorum bininci entrymi. Az ama öz entry girdiğimi idda ederek kendimi kaliteli biri olarak gösterebilirdim Ama hiç kimse inanmazdı. Zaten öyle biri de değilim. Ben sadece okumayı seven daha lise 3 e yeni geçmiş bir sözlük yazarıyım. Yazar kimliğini kimsenin tanımadığı ayrı bir insanım.
Beni geliştirdiğiniz, bana saygı duyduğunuz, kimi zaman eğlendirdiğiniz kimi zaman tartışmaya sürüklediğiniz için siz yazar arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Umarım bu sözlük bir sürü daha insana devrim niteliğinde iyi gelir.
Not: bu yazıyı içimden geldiği gibi yazdım ve ekledim. ikinci kez okumadım, okumaya da niyetim yok.
Mecburi edit: yaşımı soranlar olmuş. Yaşım henüz 17.
Beşbininci entry başlığına göre daha az entry alacak başlıktır. Kolay mı beşbin entry girmek? Aslında sayıdan çok uzun ve okuyanı içine çeken tarzda yazmak önemli olsa da çoğu kişinin beceremediği yazım şeklidir.
Budur. Hayırlı olmasın efenim.
şuan girdiğim entry.
Seni unuttuğumu sandığını bile düşünmüyorum.
En azından unuttuğumu sanacak kadar bile aklına gelmediğimi biliyorum.
En azından unuttuğumu sanacak kadar bile aklına gelmediğimi biliyorum.
Bu entrynin ta kendisidir. Bu yolda benden destegini esirgemeyen basta ailem olmak uzere, yakin arkadaslarim ve sevgilime sonsuz minnettar oldugumu iletmek istiyorum. Duygularima gelince; anlayamazsiniz. Motorun yaptigi dalga. Daha fazla konusamicam.
(#1000)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar