bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı9
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- erkekler neden aldatır2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- aldım kabul ettim2
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- helal olsun be2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ithal et2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kimyon4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
1 Ocak 2013 de girmiştim ilk entry mi. Uludağ sözlüğün sevgililer gününe özel yazar alımını açması ile. Yaklaşık 3 saatte yazar olmuştum. Daha twitter hesabım yoktu ama sözlükte hesabım vardı. Çok toydum. ilkokula gittiğim için yaşımı büyük göstermiştim. Kendimi gururlu hissetmiştim o gün. Sanki entelektüel seviyem tavan yapmış gibi.
Fakat bir sorun vardı. Kesinlikle seviyem yerlerdeydi. Ergen ergen, kadınlı, cinsel içerikli başlıklar açıyordum. Ergenliğimi belli ediyordum. Üstelik bunları yaparken 25 yaşında bir gençmiş edasıyla yapıyordum.
Ayrıca müslümandım, çocuktum ve babamın düşüncelerini yazıyordum. Lanet olası Bir süleymanmanci ve atatürk düşmanı gibiydim. Sanki siyasetten en ufak anlamış gibi ak partiyi savunuyordum, namaz kalıyordum. Babamı tekrarlıyordum. Bu yüzden geçmişimden nefret ediyorum şuanda.
Dedim ya çok toydum. Entry girmek yerine zaten daha çok okuyordum her gün yeni bir şey öğreniyordum sözlükten. Yeni bir tanım, yeni bir kelime, yeni bakış açıları, yeni müzik zevkleri... O zamanlar ben ergence yazsam da sözlüğün seviyesi bugün gibi yerlerde değildi. Yine bir çok bilgili abilerimiz, ablalarımız kendi düşüncelerini aktarıyordu. Seviyordum.
Dine ilk eleştirisel bakışı burda görmüştüm, açıkçası korkmuştum. Bu nasıl müslüman demiştim cahilce. Herkesi müslüman kabul ediyordum. Dine eleştiri yapanları salak gözü ile görüyordum. Bir iplik bile kendiliğinden olamazken nasıl dünya oluyordu. Sonra Richard Dawkins diy biri ile ilgili başlık okudum. Değişik kitapları vardı benim için. Kitaplarından ilk başta uzak durdum (kitap okumayı hep sevdim. Özellikle bilimsel olanları. O dönem stephan Hawking okuyordum) daha sonra adana havaalanında d&r mağazasında gördüm. Aldım okudum. Dehşetle okuyordum. Adam inandığım herşeyi sorgulatıyordu. Benim için kritik bir karardı ateist olmam. Tanrı inançsızlığımı bu sözlüğe borçluyum. Kendi düşüncemden korkmayı bu sözlüğe borçluyum. Hoş görüyü kesinlikle islam yerine bu sözlüğe borçluyum.
Bazense soğuyordum sözlükten. Böyle zamanlarda genelde hayatıma yeni bir kız giriyordu. Derslerim giriyordu. Bir şekilde uzaklaşıyordum. Hala da bazen uzaklaşmak iyi geliyor. Hele ki yazar alımları uzun süre açık kalıp sözlüğün seviyesi düşerken. Bir nevi ara.
Bugün yaklaşık 2 yıl 8 ay olmuş. Ve ben daha yeni giriyorum bininci entrymi. Az ama öz entry girdiğimi idda ederek kendimi kaliteli biri olarak gösterebilirdim Ama hiç kimse inanmazdı. Zaten öyle biri de değilim. Ben sadece okumayı seven daha lise 3 e yeni geçmiş bir sözlük yazarıyım. Yazar kimliğini kimsenin tanımadığı ayrı bir insanım.
Beni geliştirdiğiniz, bana saygı duyduğunuz, kimi zaman eğlendirdiğiniz kimi zaman tartışmaya sürüklediğiniz için siz yazar arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Umarım bu sözlük bir sürü daha insana devrim niteliğinde iyi gelir.
Not: bu yazıyı içimden geldiği gibi yazdım ve ekledim. ikinci kez okumadım, okumaya da niyetim yok.
Mecburi edit: yaşımı soranlar olmuş. Yaşım henüz 17.
Fakat bir sorun vardı. Kesinlikle seviyem yerlerdeydi. Ergen ergen, kadınlı, cinsel içerikli başlıklar açıyordum. Ergenliğimi belli ediyordum. Üstelik bunları yaparken 25 yaşında bir gençmiş edasıyla yapıyordum.
Ayrıca müslümandım, çocuktum ve babamın düşüncelerini yazıyordum. Lanet olası Bir süleymanmanci ve atatürk düşmanı gibiydim. Sanki siyasetten en ufak anlamış gibi ak partiyi savunuyordum, namaz kalıyordum. Babamı tekrarlıyordum. Bu yüzden geçmişimden nefret ediyorum şuanda.
Dedim ya çok toydum. Entry girmek yerine zaten daha çok okuyordum her gün yeni bir şey öğreniyordum sözlükten. Yeni bir tanım, yeni bir kelime, yeni bakış açıları, yeni müzik zevkleri... O zamanlar ben ergence yazsam da sözlüğün seviyesi bugün gibi yerlerde değildi. Yine bir çok bilgili abilerimiz, ablalarımız kendi düşüncelerini aktarıyordu. Seviyordum.
Dine ilk eleştirisel bakışı burda görmüştüm, açıkçası korkmuştum. Bu nasıl müslüman demiştim cahilce. Herkesi müslüman kabul ediyordum. Dine eleştiri yapanları salak gözü ile görüyordum. Bir iplik bile kendiliğinden olamazken nasıl dünya oluyordu. Sonra Richard Dawkins diy biri ile ilgili başlık okudum. Değişik kitapları vardı benim için. Kitaplarından ilk başta uzak durdum (kitap okumayı hep sevdim. Özellikle bilimsel olanları. O dönem stephan Hawking okuyordum) daha sonra adana havaalanında d&r mağazasında gördüm. Aldım okudum. Dehşetle okuyordum. Adam inandığım herşeyi sorgulatıyordu. Benim için kritik bir karardı ateist olmam. Tanrı inançsızlığımı bu sözlüğe borçluyum. Kendi düşüncemden korkmayı bu sözlüğe borçluyum. Hoş görüyü kesinlikle islam yerine bu sözlüğe borçluyum.
Bazense soğuyordum sözlükten. Böyle zamanlarda genelde hayatıma yeni bir kız giriyordu. Derslerim giriyordu. Bir şekilde uzaklaşıyordum. Hala da bazen uzaklaşmak iyi geliyor. Hele ki yazar alımları uzun süre açık kalıp sözlüğün seviyesi düşerken. Bir nevi ara.
Bugün yaklaşık 2 yıl 8 ay olmuş. Ve ben daha yeni giriyorum bininci entrymi. Az ama öz entry girdiğimi idda ederek kendimi kaliteli biri olarak gösterebilirdim Ama hiç kimse inanmazdı. Zaten öyle biri de değilim. Ben sadece okumayı seven daha lise 3 e yeni geçmiş bir sözlük yazarıyım. Yazar kimliğini kimsenin tanımadığı ayrı bir insanım.
Beni geliştirdiğiniz, bana saygı duyduğunuz, kimi zaman eğlendirdiğiniz kimi zaman tartışmaya sürüklediğiniz için siz yazar arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Umarım bu sözlük bir sürü daha insana devrim niteliğinde iyi gelir.
Not: bu yazıyı içimden geldiği gibi yazdım ve ekledim. ikinci kez okumadım, okumaya da niyetim yok.
Mecburi edit: yaşımı soranlar olmuş. Yaşım henüz 17.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar