bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- true'nun çaylak olması15
- israil5
- kadir inanır14
- kadınlara küsmek2
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- velvet28
- birsin allahım2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalist dünya19
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- aile evinde yaşamak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sedat pekmez21
- özlü sözler5
- seri gizli artı oy veren melek7
- kendi kendine gülmek2
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 27 haziran 20262
- zor zaman şarkıları2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- galatasaray lobisi11
- kürtçülerin algıları5
- ıhlamur kokusu2
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
kafası olmayan beyinden daha dolu gözüken objedir.
(bkz: ironi paradoks ayar üçgeninde yaşam)
(bkz: ironi paradoks ayar üçgeninde yaşam)
ortada var olan kafa!'nın beyinsiz halidir efendim fazla samimi olmayın hemen borç ister sizlerden parasızdır lakin kendileri evine bağlattığı en ucuzundan adsl ile msnden zengin karı kız düşüren daha sonra sevişip borç para alan ve ortadan kaybolan kişiliktir bir bakmışınız bir zirvede iyi bir hatun düşürmüş bütün hayallerini çalmış daha sonra silik olup yok olmuştur.! adı üstünde kafa! ve beyinsiz...
ben entry bilmem ayar bilirim LAFINI KENDINE MOTTO EYLEMIS, GELENE, GIDENE CAKAN, PEK YARAMAZ, HUYSUZ, SIZOFRENIK, YAM YAM, TAM TAM YAZAR..
beynı var sanırım..
(#1625497)
(#1625497)
(bkz: küfürbaz yazar)
söylentilere göre kötü kedi şerafettin miş
eğitiminde emeği geçenleri saygıyla andığım yazar.
ancak bu kadar olmuşsa çok yol kat edilmiş demektir.
edit: allah akıl fikir versin. kavramlardan habersiz olan doğal olarak yazılanı anlamaz, anlamayan da algılayamaz... sonra öööyle analizler filan...
(bkz: sabah sabah bu ne komiklik)
ancak bu kadar olmuşsa çok yol kat edilmiş demektir.
edit: allah akıl fikir versin. kavramlardan habersiz olan doğal olarak yazılanı anlamaz, anlamayan da algılayamaz... sonra öööyle analizler filan...
(bkz: sabah sabah bu ne komiklik)
sevdiğim, düşüncelerine önem verdiğim, sık sık kafasını şişirdiğim, yine de bıkmadan dinleyen ve yardımcı olmaya çalışan yazar. teşekkür ederim her şey için. yirim seni yivrum. *
(bkz: boş kafalı)
kendisi haksız eleştirilere maruz kalabilmektedir zaman zaman. oysa bir yazarı haketmeden eleştirmek ya da kötülemek gereksizdir çünkü sözlükte bunun için zaten eksi/artı oy uygulaması vardır. ancak yazdıklarındaki espriye, üslübuna, foramtına ya da yazılma amacına değil de illa ki "fanatizm" ya da "taraf" bir şekilde içeriğine hitaben kötü şeyler yazmak ne kadar dürüstçedir ki?
ben fanatik bir fenerliyim evet ama fenerli duruşu için bu arkadaşı hiç linç etmedim, etmem de. ha formatla ilgili bir problem ortaya çıkarsa eleştiri nasıl olur gösteririm orası ayrı lol
ben fanatik bir fenerliyim evet ama fenerli duruşu için bu arkadaşı hiç linç etmedim, etmem de. ha formatla ilgili bir problem ortaya çıkarsa eleştiri nasıl olur gösteririm orası ayrı lol
çaylak arkadaşım, kaç gün yedi bilmiyorum ama özletme kendini. bak ben geldim, bekliyorum. ve fazla beklemeyi de hiç sevmem. *
özel numarasını insanlara, özellikle de güzel sözlük bağyanlarına dağıtmasından ötürü, 5 gün çaylaklık yemiş olan uuser. öyle numara dağıtırsan ulu orta, klavyeni alırlar elinden. akıllı ol. *
karmasının yanında misyonunun farkında yazan yazar. bu mahlasla hangi misyonun farkında olacak bilmiyorum ama hayırlısı.
beğendim, bütün sözlüğe sıfır sana 10.
(bkz: hoşgelmiş)
beğendim, bütün sözlüğe sıfır sana 10.
(bkz: hoşgelmiş)
her sözlükte at koşturan şahsiyet.
entrylerini severek okuyoruz.
ben de entry istiyorum.
entrylerini severek okuyoruz.
ben de entry istiyorum.
gariptir, nickini sol frame de her görüşümde, 'beyniolmayanmadafaka' diyesim var.*
iyi, nazik, hoş, çalışkan ve bilimum güzel sıfatları hakedendir kendileri. severiz, takip ederiz. ayrıca; yirim seni. öptüm, yaladım, kib, aeo, mcx, bb. *
ILK DEFA COOL ADAMDAN FAZLA ENTRYM VAR VE GOTUM TAVAN YAPTI... GUN BITIMINDE DE BOYLE OLURSA GORUNTU BIR DEVE KESECEGIMDIR..
yeni nesil selebiriti..
selebritiliğe terfi etmiş bir adet yazar.
deveden pay almak için isim altında kastırılası.
deveden pay almak için isim altında kastırılası.
süper tespitleri olan uuser, seviyorum be seni. *
beyni olmadığını düşünürsek, bazı şeyleri anlaması da mümkün değildir. düşünebildiğine göre beyni olan yazar. *
gerçekten kendisine çok uygun bir nick seçmiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar